تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
10
نماینده مردم شریف خراسان شمالی در خبرگان رهبری

مراقب باشیم در لجن زار فرهنگ غرب گرفتار نشویم

  • کد خبر : 1099
  • 16 دی 1400 - 22:55
مراقب باشیم در لجن زار فرهنگ غرب گرفتار نشویم
پارتیان امروز- حجت الاسلام و المسلمین فیاضی در مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها که امروز در مسجد امام خمینی (ره) درق برگزار شد گفت: مراقب باشیم در لجن زار فرهنگ غرب گرفتار نشویم.

به گزارش پارتیان امروز، حجت الاسلام و المسلمین فیاضی  در مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها که امروز در مسجد امام خمینی (ره) درق با حضور مسئولین شهرستانی و مردم ولایت مدار و شهید پرور این شهر برگزار شد با توجه به توطئه ها و نقشه های دشمنان در فضای مجازی گفت: مراقب باشیم در لجن زار فرهنگ غرب گرفتار نشویم.

نماینده مردم شریف خراسان شمالی در خبرگان رهبری، با تاکید به دوری از دشمنان خدا افزود: کسانی که به سمت دشمنان خدا میروند و با آنان مذاکره میکنند منافق هستند و در عذاب الهی گرفتار خواهند شد.

وی با تاکید بر توطئه های دشمنان بیان داشت: دشمنان بیکار ننشسته  و با برنامه ریزی در فضاهای مجازی فرهنگ و  ایمان مردم ما را نشانه گرفته اند.

 

حجت الاسلام فیاضی با توجه به تهدیدات دشمنان در فضا های مجازی بر علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ما باید سعی نماییم با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در فضاهای مجازی این تهدیدات را به فرصت ها تبدیل نماییم.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم خطاب به مسئولین کشوری عاقبت به خیری را خدمت به مردم دانست.

حجت الاسلام حسام امام جمعه درق ( باب النور) نیز در این مراسم با توجه به حضور مردم این شهر قبل، حین و بعد از انقلاب ، مردم این شهر را الگویی برای شهر های اطراف در دوران هشت سال دفاع مقدس  دانست و گفت: مردم این شهر در هشت سال دفاع مقدس که در آن زمان روستای کوچکی بود با حضور ۸۰۰ رزمنده در جبهه های جنگ ولایت مداری و انقلابی بودن خود را  به نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات نموده اند.

شهر درق ۶۲ شهید را به انقلاب اسلامی هدیه نموده است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام . مصداق منافق بودن کسانی که با دشمنان مذاکره می کنند برچه مبنایی هست ؟
    در دوره قبل بد و الان خوب یا برعکس
    چقدر ما تعارض و دوگانگی داریم !
    خدا هم نعوذ بالله … چگونه رفتار کنه…؟