تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی هنری خراسان شمالی

برقراری عدالت فرهنگی در تمام کشور وظیفه دولت است.

  • کد خبر : 3660
  • 25 اسفند 1401 - 23:07
برقراری عدالت فرهنگی در تمام کشور وظیفه دولت است.
پارتیان امروز- اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع اهالی فرهنگ و هنر خراسان شمالی گفت : وظیفه دولت در حوزه فرهنگ برقراری عدالت فرهنگی در همه جای این کشور است.

به گزارش پارتیان امروز ؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی هنری خراسان شمالی افزود: ما نبایستی موضوع فرهنگ و هنر را منحصر در مناطق و اقشار خاص ببینیم.

وی اظهار داشت : بنای دولت توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی هنری که در مناطق مختلف کشور وجود دارد می باشد تا امکان رشد و ترقی برای فرهنگ و هنر فراهم گردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ خراسان شمالی را گنجینه هنرها دانست و بیان داشت :استان خراسان شمالی گنجینه فرهنگ ها و هنرها است و این واقعیتی است که در این استان وجود دارد.

اسماعیلی تصریح کرد : خراسان شمالی در برخی از حوزه ها مثل موسیقی مقامی در کشور جزو رتبه های درجه یک می باشد.

وی با توجه به فعالیت های خوب کانون های فرهنگی هنری مساجد در خراسان شمالی گفت: کانون های مساجد با توجه به اینکه در کنار مرز می باشند خوش درخشیدند و این مسولیت ما را مضاعف می کند.

اسماعیلی سفر خود به خراسان شمالی و حضور در بین اصحاب فرهنگ و هنر را سر فصل جدید برای توجه بیشتر در حوزه فرهنگی ، هنری و رسانه ای در استان خراسان شمالی دانست و افزود: با فعالیت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایتی که استاندار این استان در حوزه فرهنگ و هنر دارند بخشی از پروژه های نیمه تمام به ویژه مجتمع فرهنگی هنری دو برار که از افتخارات منطقه شمال شرق کشور می باشد تلاش خواهد شد ظرف مدت ۲ سال این پروژه را به پایان برسانیم.

وی کمک به دیگر زیر ساخت های فرهنگی و هنری استان بویژه حمایت از فعالیت های فرهنگی هنری استان را از جمله حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیشرفت مسیر تعالی خراسان شمالی دانست.

اسماعیلی در بخشی از سخنان خود ابراز امیدواری کرد با وجود مدیر کل جهادی و انقلابی در استان عقب افتادگی های سالهای گذشته به زودی جبران شود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰