تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
11
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

سومین جشنواره ی عکس «نگاه عمیق» در خراسان شمالی برگزار می شود

  • کد خبر : 1757
  • 30 خرداد 1401 - 19:15
سومین جشنواره ی عکس «نگاه عمیق» در خراسان شمالی برگزار می شود
پارتیان امروز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره ی عکس «نگاه عمیق» با موضوع کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش پارتیان امروز؛ «تقی صادقی» گفت: موسسه فرهنگی و هنری عمیق با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای توسعه فرهنگ و سواد رسانه ای و همچنین به منظور شناسایی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، به برگزاری سومین جشنواره عکس نگاه عمیق اقدام می نماید.

وی بخش حرفه ای و بخش جنبی را از جمله بخش های این جشنواره ذکر کرد و افزود: عکس های تهیه شده با دوربین های حرفه ای، مرتبط با موضوع جشنواره شامل تک عکس و مجموعه عکس و عکس های تهیه شده با دوربین گوشی های همراه از شرایط ارسال آثار در بخش های جشنواره می باشد.

«صادقی» به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره اشاره و اظهار کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی عکاسان و علاقمندان از سراسر استان آزاد است و اثر ارسالی نباید در هیچ کدام از سنوات گذشته جشنواره های نگاه عمیق، انتخاب شده باشد و در صورت مشخص شدن این موضوع، عکس در هر مرحله حذف خواهد شد.

وی بیان داشت: هر شرکت کننده مجاز است در هر بخش حداکثر ده تک عکس و یک مجموعه عکس فقط در بخش حرفه ای جشنواره شرکت دهد و عکس ها باید با فرمت jpg ضلع بزرگ ۲۰۰۰ پیکسل، رزولوشن ۳۰۰ و حجم کمتر از ۲ مگابایت ارسال شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: مجموعه عکس های ارسالی در یک فایل فشرده شامل عکس ها و یک فایل word برای توضیحات مجموعه ارسال شود و در هنگام ارسال آثار باید مشخصات عکاس به صورت فایل word با نام و نام خانوادگی، شماره ملی، نشانی پستی، شماره تلفن همراه و ثابت و اکانت اینستاگرام ارسال شود.

«صادقی» خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره تمامی عکس های راه یافته به نمایشگاه را از طریق صفحه ی اینستاگرامی جشنواره به نمایش خواهد گذاشت و کلیه عکس های راه یافته به بخش نمایشگاه توسط دبیرخانه چاپ و به نمایش گذاشته می شود و به شرکت کنندگانی که آثارشان به بخش نمایشگاه راه می یابد گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت عادی بودن شرایط کرونایی در زمان برگزاری جشنواره از کلیه عکاسان راه یافته دو روز برای اردوی عکاسی و شرکت در مراسم اختتامیه، میهمان جشنواره و استان خراسان شمالی خواهند بود و در صورت چاپ کتاب جشنواره برای راه یافتگان یک جلد از کتاب ارسال خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ (روز جهانی عکاس) اعلام کرد و افزود: اعلام نتایج و افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده ۲۱ شهریورماه (روزسینما) خواهد بود.

«صادقی» خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق شماره های ۰۹۱۵۵۸۹۱۳۰۰ و ۰۹۳۶۴۲۱۳۰۲۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خیابان حسینی معصوم، موسسه فرهنگی و هنری عمیق«سینما عمیق» و برای دریافت کامل فراخوان به سایت khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰