تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

مجوز ماده ی ۲۳ انتقال آب سرانی به استان اخذ شد

  • کد خبر : 5345
  • 31 شهریور 1402 - 14:46
مجوز ماده ی ۲۳ انتقال آب سرانی به استان اخذ شد

بررسی انتقال آب سرانی به استان  از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان خراسان شمالی بود که  مجوز ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه ی آن با پیگیری های مجدانه ی استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان استانی و مساعدت مسئولان کشوری، اخذ شد. به گزارش پارتیان امروز ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با […]

بررسی انتقال آب سرانی به استان  از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان خراسان شمالی بود که  مجوز ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه ی آن با پیگیری های مجدانه ی استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان استانی و مساعدت مسئولان کشوری، اخذ شد.

به گزارش پارتیان امروز ؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اعلام این خبر افزود: اجرای این پروژه می تواند سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب آب آشامیدنی با کیفیت را برای چند شهرستان تامین نماید.

مهدی رشیدی افزود: استاندار خراسان شمالی در سفر مسئولان عالی کشور از جمله رئیس محترم مجلس، رئیس محترم دستگاه قضا و  وزیر محترم کشور و … به استان و همچنین در دیدار با وزیر محترم نیرو و  سایر مسئولان مربوطه،  مجدانه اخذ ماده ی ۲۳ این پروژه ی مهم را پیگیری کرد.

رشیدی ادامه داد: پروژه ی انتقال آب سرانی با  پیش بینی اعتبار اولیه ی ۵ هزار میلیارد تومان، بزرگترین پروژه حال حاضر استان خواهد بود و بسیاری از مشکلات و تنش های مربوط به آب استان را رفع خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=5345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰