تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
خطیب جمعه درق

مسئولین به فکر ساماندهی زلزله زدگان باشند.

  • کد خبر : 976
  • 03 دی 1400 - 17:30
مسئولین به فکر ساماندهی زلزله زدگان باشند.
امام جمعه این شهر با اشاره به 5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از مسولین استان خواست تا نسبت به ساماندهی مردم زلزله زده شهرستان گرمه همت بیشتری داشته باشند.

به گزارش پارتیان امروز  از درق امام جمعه این شهر با اشاره به ۵ دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از مسئولین استان خواست تا نسبت به ساماندهی مردم زلزله زده شهرستان گرمه همت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسام با توجه به سرمای هوا و اسکان مردم در چادر گفت: مسئولین باید تلاش و سعی نمایند تا مردم زلزله زده هر چه سریعتر بتوانند در خانه های خودشان اسکان نمایند.

خطیب جمعه درق سرو قامتان سبز پوش سپاه جمهوری اسلامی را مایه مباهات این کشور دانست که با بصیرت و درایت به موقعه رعشه بر تن دشمنان می اندازند و اجازه نمی دهند تا دشمن به مرزهای این کشور نزدیک نشود.

حجت الاسلام حسام با گرامی داشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: سربازان جبهه مقاومت امروز تحت فرماندهی فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب منتظر فرمان و  امر ولی امر مسلمین هستند.

وی خطاب به دشمنان بیان کرد: دوره بزن در رو گذشته است و گذشت آن زمانی که برای کشور ما تصمیم می گرفتید و حتی شاه کشور هم از تصمیمات شما بی خبر بود.

امام جمعه درق با اشاره به اهمیت فضای مجازی و جنگ نرم،  تحرکات و تبلیغات در فضای مجازی را بیشتر از جنگ سخت دانست و  اظهار داشت: دشمن سعی دارد تا  با جنگ نرم اعتقادات جوانان این کشور را متزلزل نماید.

وی با انتقاد از اینکه تولید محتوی های اعتقادی و دینی در فضای مجازی ضعیف است بر تولید این محتوی ها توسط جوانان و حمایت های دولتمردان از تولید این محتوی ها تاکید نمود.

حجت الاسلا والمسلمین حسام بر تولید نسل و جوانی جامعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید نمود و یکی از مهم ترین وظایف پدر و مادر را انتخاب نام نیکو و اسلامی دانست و افزود: متاسفانه برخی از کشورها در نام گذاری اسلامی از ما پیشی گرفته اند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰