تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی:

هفتاد و پنج برنامه محوری ویژه هفته تعاون/افتتاح ۹ طرح با اشتغال زایی ۴۴۶ نفر در استان

  • کد خبر : 4807
  • 25 مرداد 1402 - 16:12
هفتاد و پنج برنامه محوری ویژه هفته تعاون/افتتاح ۹ طرح با اشتغال زایی ۴۴۶ نفر در استان
پارتیان امروز- مهدی اسلام خواه از افتتاح ۹ طرح با ظرفیت اشتغال زایی ۴۴۶ نفر در استان خبر داد و گفت:تمام این پروژه ها توسط شرکت های تعاونی انجام گردیده است.

به گزارش پارتیان امروز ؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تعاون گفت: ۷۵ برنامه محوری در هفته تعاون اجرایی خواهد شد.

مهدی اسلام خواه از افتتاح ۹ طرح با ظرفیت اشتغال زایی ۴۴۶ نفر در استان خبر داد و گفت:تمام این پروژه ها توسط شرکت های تعاونی انجام گردیده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تعداد تعاونی های نوع جدید را شامل ۳۳ تعاونی فراگیر ملی، ۵ تعاونی توسعه و عمران ، ۱۹ تعاونی دهیاری و ۳ تعاونی دانش بنیان عنوان نمود.

وی تعداد تعاونی های استان را سه هزار و ۶۴۳ مورد عنوان و گفت: ۴۷ درصد این تعاونی ها غیر فعال هستند.

اسلام خواه با توجه به اهمیت آموزش افزود: در چهار ماهه ابتدای سال جاری هزار نفر ساعت آموزش تخصصی بخش تعاون ویژه اعضای تعاونی های استان توسط این اداره کل برگزار گردیده است.

این مقام مسئول در بخش صادرات کالا توسط تعاونی ها نیز بیان داشت: صادرات تولید بخش تعاونی های استان در ۴ ماهه اول سال جاری ۲۴۶ هزار دلار کالا  صادر گریده است.

وی همچنین از تزریق ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه پروژه‌های مربوط به حوزه ورزش کارگران استان خبر داد و بیان داشت:  این اعتبارات برای اجرای پروژه‌های نوین، جدید و درآمدزا برای ارائه خدمات مناسب و ارزان به کارگران اختصاص داده شده و تلاش ما این است رفاه کارگران در آن دیده شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید نشاط در جامعه کارگری حاکم باشد از افتتاح زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۵ میلیارد تومان نیز برای استخر کارگران در شهرستان اسفراین  و ۲ میلیارد تومان برای خرید چمن مصنوعی کارگران در فاروج هزینه شده است.

اسلام‌خواه به ساختمان ستادی نیمه کاره این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: پیمانکار این پروژه نیز بعد از سال‌ها توقف مشخص شده و مناقصه با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است که پیش بینی می‌شود تا یک سال و نیم آینده به اتمام برسد.

 

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰