تاریخ : یکشنبه, ۲۴ خرداد , ۱۴۰۵ 29 ذو الحجة 1447 Sunday, 14 June , 2026
11
رییس مرکز بهداشت و درمان بجنورد

۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸سال شهرستان بجنورد واکسینه شدند

  • کد خبر : 260
  • 23 شهریور 1400 - 22:58
۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸سال شهرستان بجنورد واکسینه شدند
۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸سال شهرستان بجنورد واکسینه شدند

به گزارش “ پارتیان امروز” به نقل از ایرنا؛بجنورد– ایرنا- رییس مرکز بهداشت و درمان بجنورد گفت: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون ملی تاکنون ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در این شهرستان واکسینه شدند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰