تاریخ : پنج شنبه, ۲۱ خرداد , ۱۴۰۵ 26 ذو الحجة 1447 Thursday, 11 June , 2026

نشت گاز

23دی
نشت گاز آمونیاک در کارخانه تولید اسید سولفوریک در بجنورد مهار شد

نشت گاز آمونیاک در کارخانه تولید اسید سولفوریک در بجنورد مهار شد

پارتیان امروز-به دنبال اعلام نشت گاز آمونیاک در کارخانه تولید اسید در محور بجنورد مشهد خوشبختانه نشت گاز توسط آتش نشانان بجنورد،پتروشیمی و کارکنان کارخانه مهار شد.