تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

استقبال پرشور مردم از آیین آغاز به کار چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد

  • کد خبر : 6314
  • 10 آذر 1402 - 13:05
استقبال پرشور مردم از آیین آغاز به کار چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد

بیش از ۲ هزار نفر از مردم مومن و خداجوی گنجینه معرفت ها در آیین آغاز به کار چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد استقبال کردند. به گزارش پارتیان امروز به میزبانی خراسان شمالی، آیین آغاز به کار چهل و ششمین مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی شاهد حضور پرشور و چشمگیر […]

بیش از ۲ هزار نفر از مردم مومن و خداجوی گنجینه معرفت ها در آیین آغاز به کار چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد استقبال کردند.
به گزارش پارتیان امروز به میزبانی خراسان شمالی، آیین آغاز به کار چهل و ششمین مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی شاهد حضور پرشور و چشمگیر دوستداران فعالیت های قرآنی بود به گونه ای هزار و ۵۰۰ علاقه مند پشت درهای بسته ماندند. بر اساس این گزارش، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رئیس ستاد برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار و قاریان بین المللی و متسابقین در هتل داریوش بجنورد آغاز به کار کرد. این گزارش حاکی است، چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۳۵۶ شرکت کننده ممتاز کشوری، ۶۰ داور مسابقات بین المللی و برگزاری ۸۵ محفل انس با قرآن در سراسر شهرستان های استان و مراکز علمی و صنایع بزرگ، مدارس، مساجد، امامزاده گان و دارالقرآن ها از نهم تا ۱۸ ماه جاری در بجنورد در بخش های آوایی انفرادی شامل حفظ (کل و ۲۰ جزء) قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می شود.
لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰