تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

با هدف تسریع در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی انجام شد: نشست مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک های عامل خراسان شمالی

  • کد خبر : 5936
  • 13 آبان 1402 - 14:05
با هدف تسریع در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی انجام شد: نشست مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک های عامل خراسان شمالی

نشست مشترک مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیران بانک های عامل خراسان شمالی با هدف سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در محل دفتر مدیریت این اداره کل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه […]

نشست مشترک مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیران بانک های عامل خراسان شمالی با هدف سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان در محل دفتر مدیریت این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس گروه کاری استان در این نشست گفت: پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می تواند به ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء کیفیت سطح معیشت متقاضیان تاثیر گذار باشد.

وی با توجه به آمار اندک تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان طرح های مشاغل خانگی و زمان کوتاه باقیمانده تا پایان سال در جذب اعتبارات مذکور، تسریع در روند پرداخت این پرونده ها راخواستار شد.

اسلام خواه همچنین در راستای نظارت و سرعت هرچه بیشتر پرداخت تسهیلات گفت: دستگاههای اجرایی استان یک نماینده در بانک های عامل شهرستانها تعیین نمایند تا بصورت لحظه ای نظارت و پیگیری در خصوص پرداخت تسهیلات به متقاضیان مزبور انجام گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تخصیص مبلغی بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال در حوزه مشاغل خانگی به استان خراسان شمالی از سوی وزارت متبوع، حمایت از مشاغل خرد و خانگی را یکی از رسالت های اصلی این وزارتخانه دانست و همکاری بیشتر بانک ها به منظور پرداخت تسهیلات را خواستار شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=5936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰