تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

تجدید با ولایت به مناسبت روز بصیرت /رضایت نماینده ولی فقیه از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • کد خبر : 6533
  • 07 دی 1402 - 20:25
تجدید با ولایت به مناسبت روز بصیرت /رضایت نماینده ولی فقیه از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

دبیران شورای فرهنگ عمومی شهرستانهای استان به مناسبت روز بصیرت با نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان دیدار نمودند. به گزارش پایگاه خبری پارتیان امروز حجت الاسلام والمسلمین نوری  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این دیدار ضمن رضایت از عملکرد مدیران دولت، رضایت خود از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد […]

دبیران شورای فرهنگ عمومی شهرستانهای استان به مناسبت روز بصیرت با نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری پارتیان امروز حجت الاسلام والمسلمین نوری  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این دیدار ضمن رضایت از عملکرد مدیران دولت، رضایت خود از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به صورت خاص بیان و گفت: تدفین شهید گمنام در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از برکات بزرگ در حوزه فرهنگ و هنر است که می تواند گره های زیادی را از مشکلات حوزه فرهنگ و هنر باز کند.

امام جمعه بجنورد ضمن تاکید بر اهمیت حوزه فرهنگ و هنر ،جنگ جهان امروز را جنگ فرهنگی دانست و افزود:جنگ در حوزه فرهنگ و هنر سخت تر از جنگ در حوزه فیزیکی است.

وی نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سرمایه ها در حوزه فرهنگ و هنر عنوان نمود و  هنرمندان را سرمایه های بزرگ برای مقابله با جنگ نرم بیان و تصریح کرد: هنرمندان دارای روحیه ای لطیف هستند و باید با نظارت های درست و به جا به حفظ این سرمایه ها کمک نمود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان حوزه فرهنگ و هنر را حوزه ای پر مخاطره دانست و مهم ترین هنر در مدیریت حوزه فرهنگ و هنر را در نظارت های دائم از مراکز و موسسات فرهنگی و هنری عنوان نمود.

وی تشخیص مسیر خطا و دست گرفتن و حمایت از هنرمندان در راستای تعالی فرهنگ و هنر انقلابی و اسلامی را از مهم ترین وظایف مدیران حوزه فرهنگ و هنر دانست و گفت:اگر نظارت ها و حمایت ها از نیروی انسانی خوب باشد تولیدات خوب و فاخر هنری توسط هنرمندان تولید خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز  در این  دیدار ضمن تسلیت شهادت شهید رضی بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در راستای رسالت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع ایثار و شهادت تدوین نموده است.

وی با توجه به سالروز ۹ دی روز بصیرت گفت: پیروی از ولایت فقیه وظیفه و تکلیف بر همه احاد جامعه است و پیروی از نمایندگان معزز ولی فقیه در استان ها نیز بر همگان واجب و رهنمودهای ایشان چراغ راه برای تمام مدیران دستگاههای اداری و اجرایی است.

صادقی نقطه افتراق فرهنگ و ارشاد با دولت ها را در زیر ساخت ها  دانست و افزود: به لحاظ ساختار اداری ریاست شورای فرهنگ عمومی بر عهده ائمه جمعه است و ما هم  مکلف به حرکت در افق ائمه جمعه هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد زیر ساخت نیروی انسانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت های قبلی انقلابی نبوده که از جمله آسیب های جدی در حوزه فرهنگ و هنر بود.

وی بیان کرد در دولت جدید و نیروهای جدید اراده و سیاست اداره کل در حرکت به سوی تولیدات انقلابی و تلاش بر ورود نیروهای انقلابی می باشد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰