تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاح رسمی دفتر پارتیان امروز

خراسان شمالی در انتهای جدول شاخص تعداد مطبوعات و خبرگزاری ها

  • کد خبر : 941
  • 01 دی 1400 - 11:56
خراسان شمالی در انتهای جدول شاخص تعداد مطبوعات و خبرگزاری ها
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین افتتاح رسمی دفتر پایگاه خبری پارتیان امروز گفت: خراسان شمالی به لحاظ شاخص تعداد خبرگزاری ها و رسانه های دارای مجوز در سطح کشور در رتبه های پایین جدول قرار دارد، با این وجود رسانه های استان در زمینه اطلاع رسانی به خوبی عمل کرده اند.

به گزارش پارتیان امروز، حسین فرخنده صبح امروز در آیین افتتاحیه رسمی دفتر پایگاه خبری پارتیان امروز ، گفت: خراسان شمالی به لحاظ شاخص تعداد خبرگزاری ها و رسانه های دارای مجوز استان جزو رتبه های پایین جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: به عقیده من تعداد پایین مطبوعات به نسبت دیگر استان ها برای خراسان شمالی نقص محسوب نمی شود زیرا کیفیت کار مطبوعات ما مهم است که رسانه های استان در این زمینه گامهای خوبی برداشته اند.

حسین فرخنده با تاکید بر سطح و کارایی خوب نشریات استان افزود: با وجود نشریات خوب و افراد کارآزموده و خبره فعال در رسانه ها مشکلی از بابت اطلاع رسانی مسایل مختلف نداریم.

ارتقا کیفیت هدف رسانه ها قرار گیرد

فرخنده با اعلام رضایت از فعالیت های خانه مطبوعات گفت: کلاس های آموزشی که خانه مطبوعات در سال گذشته برگزار کرده که گام های خوب و مهم در راستای افزایش کیفیت کار رسانه های استان بوده است.

وی با اشاره به شکست انحصار نشر اخبار با ورود به عرصه فضای مجازی و تکنولوژی گفت: امروز هرکسی که یک گوشی هوشمند در دست دارد در کار اطلاع رسانی و اخبار ورود میکند ، به همین دلیل رسانه ها فقط با افزایش کیفیت و کارایی خود میتوانند برجسته مانده و رسالت خبری خویش را به انجام رسانند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان افزود: دردوره ای که همه زبان شده اند باید گوش خوبی باشیم و اگر این به درستی اتفاق نیوفتد همدلی پیش نخواهد آمد، امیدواریم همه رسانه های استان با تولید اخبار و تحلیل های خوب گام های موثری برای توسعه استان برداریم.

 

انتهای خبر./

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰