تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
14

سرپرست جدید حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد

  • کد خبر : 2074
  • 02 مرداد 1401 - 10:02
سرپرست جدید حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد
طی مراسم تکریم و معارفه روز گذشته، از زحمات مسئول سابق این اداره تقدیر و تشکر به عمل آمده و محمد زمان ابراهیمی به عنوان سرپرست حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد.

به گزارش پارتیان امروز؛ طی مراسم تکریم و معارفه روز گذشته، از زحمات مسئول سابق این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمده و محمد زمان ابراهیمی به عنوان سرپرست حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد.

محمد زمان ابراهیمی در حال حاضر مسئولیت حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان را نیز به عهده دارد و با حفظ سمت به سرپرستی حراست ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز منصوب شده است. در سوابق وی به کارشناسی حراست در استان گلستان اشاره شده است.

حمید امیری با آرزوی موفقیت برای مسئول سابق این حوزه در سمت جدید، گفت: تغییر تحولات مثبتی در اداره در حال رخ دادن است و در نظر داریم برای خدمت به جامعه ورزش و جوانان، پویایی را به این اداره بازگردانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی اظهار داشت: باتوجه به فعالیت همزمان جناب آقای ابراهیمی در استان گلستان ، امیدواریم هرچه زودتر ریاست جدید مورد تایید مراجع ذیصلاح در این حوزه نیز معرفی گردد.

انتهای پیام./

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰