تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

نخستین نمایشگاه تخصصی زنجیره ارزش فرش دستباف استان در بجنورد افتتاح شد

  • کد خبر : 6719
  • 15 بهمن 1402 - 23:24
نخستین نمایشگاه  تخصصی زنجیره ارزش فرش دستباف استان در بجنورد افتتاح شد
استاندار خراسان شمالی در ادامه برنامه های چهارمین روز دهه فجر، نخستین نمایشگاه تخصصی زنجیره ارزش فرش دستباف و دستبافته های سنتی استان را در در مجتمع تجاری طلای سفید بجنورد افتتاح کرد.

به گزارش پارتیان امروز، این نمایشگاه در قالب ۷۰ غرفه از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه برپا خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، بیمه فعالان حوزه صنعت فرش استان را دارای اهمیت بالایی دانست و گفت: افزایش سهمیه و پوشش بیمه ای فعالان این حوزه با همکاری مسولان و نمایندگان مجلس پیگیری شود.

حسین نژاد با بیان اینکه خراسان شمالی از استان هایی است که بسترهای لازم برای افزایش و توسعه صادرات در حوزه فرش را دارد، افزود: در حوزه فرش، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با کمک فرمانداران، سعی کردند سند فرش را در استان تهیه کنند.

حسین نژاد عنوان کرد: در این سند تمام شناسه و اطلاعات در زمینه فرش استان لحاظ شده است.

وی ضمن اشاره به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان، اظهارداشت: بهره برداری از هزاران پروژه زیرساختی در استان، باعث نشاط و شور و پیشرفت استان خواهد شد و چرخ عمرانی و آبادانی استان سرعت گرفته و رشد و شکوفایی استان در تمام حوزه های اقتصادی فرهنگی،عمرانی و … رقم خواهد خورد.

در این آیین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، مدیر کل صمت ،سرکنسول ترکیه در ایران ،معاون مرکز ملی فرش، رئیس گروه آموزشی مرکز ملی فرش و صنایع خلاق ایران و دیگر مسئولین استانی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰