تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

نخستین پویش سعدی خوانی در خراسان شمالی برگزیدگان خود را شناخت

  • کد خبر : 1365
  • 12 اسفند 1400 - 8:58
نخستین پویش سعدی خوانی در خراسان شمالی برگزیدگان خود را شناخت
برگزیدگان بخش های مختلف نخستین پویش سعدی خوانی در خراسان شمالی معرفی و تجلیل شدند.
به گزارش پارتیان امروز؛ با برگزاری آیین اختتامیه با حضور مسئولان استانی و تعدادی از شاعران و علاقمندان، براساس رای هیئت داوران اسامی برگزیدگان پویش سعدی خوانی در بخش های مختلف به شرح زیر اعلام شد:
در بخش خوشنویسی مبین یزدانی، حسین شیردل، محمدرضا اکبریانی،عبدالله ساعدی، علی غلامی وهادی کمالی طراقی از بجنورد، محسن جاوید از اسفراین،فاطمه جعفری از مانه و سملقان، و رسول پسندیده از شیروان به عنوان نفرات برتر این بخش معرفی و تجلیل شدند.
براساس این گزارش ؛ در بخش خوشنویسی احمد نودهی ، محمودمحمدنیا، ستاره یوسف زاده از بجنورد، ، محسن جوکار از فاروج و عبدالله حسین زاده از اسفراین شایسته تقدیر شدند.
همچنین در بخش شعر خوانی بالای ۱۵ سال، از ضحی ایزانلو وسهیلا شاپسندی از بجنورد و فرزانه فرهبد به عنوان نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.
بنابراین گزارش؛ تراج فیروزه،طاهره اکبری ملکش، مریم ضیغمی، بیتا حدادیان از بجنورد و محدثه ضیغمی از شیروان  شایسته تقدیر بخش شعر خوانی بالای ۱۵ سال شدند.
در بخش شعر، هادی اسماعیلی،محمد بهادرمایوان، فائزه رمضانی، سعید رستمی از بجنورد و حسین پور قلی از فاروج لوح تقدیر و هدیه نقدی این بخش را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش شعرخوانی زیر ۱۵ سال، بهار سلیمانی،نرگس یزدانی،یاسمن روشان،محمد حسام رحیمی، یکتا قاسمی،صدرافرزادی و اسراء رضایی از بجنورد و دریا یاسائی از شیروان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
گفتنی است؛ عباس تیمورزاده، محمد حسین رضایی و فاطمه رجبی داوری بخش خوشنویسی و حسن روشان و اباصلت رضوانی داوری بخش شعر نخستین پویش سعدی خوانی را بر عهده داشتند.
لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰