تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

۱۰۰ درصد گردش مالی فولاد در استان

  • کد خبر : 2698
  • 16 شهریور 1401 - 11:36
۱۰۰ درصد گردش مالی فولاد در استان
گردش مالی سالانه فولاد اسفراین به ۴هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان می رسد که با قاطعیت می گوییم تمام حساب های ما ، در استان خراسان شمالی است.

به گزارش پارتیان امروز به نقل از استان فرهنگها؛ مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین  با بیان این مطلب ادامه داد: هرچند قانون الزام بر تمرکز حساب در بانک مرکزی یعنی تهران دارد اما ما خود را ملزم به تعهد به خراسان شمالی و اسفراین می دانیم.

«سعید کاظمی» با بیان این که به همکاران خود تاکید داشته ام تمام کالاهایی که در اسفراین وجود دارد را از این شهر تهیه کنید و چنانچه این اتفاق نیفتد هیچ سندی را امضا نخواهم زد افزود: در بحث کارت بازرگانی نیز که رئیس اتاق بازرگانی استان نسبت به صدور آن از مبدا تهران گلایه داشته اند باید بگوییم ، محل ثبت ما از ابتدا در تهران بوده است اما این موضوع دلیلی بر فعالیت تجاری ما در جایی غیر از استان نیست.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود ما در قالب مسولیت های اجتماعی حاضر به همکاری هستیم.
«کاظمی»  تدکید کرد: تکرار می کنم مجتمع فولاد اسفراین تا آنجا که راه داشته باشد تاکید بر استفاده از ظرفیت های اسفراین و استان دارد.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو مجتمع فولاد اسفراین را کم نظیر در جهان و بی نظیر در غرب آسیاست معرفی کرد و ادامه داد: اولویت ما حفظ مجموعه و رفتن به سمت محصولات با ارزش افزوده بالاست.
به گفته «کاظمی» این مجتمع در حوزه توسعه به دنبال خرید کوره به منظور ارتقا بهره وری هست که در این راستا مذاکراتی با مدیرعامل صندوق توسعه نیز انجام شده است.
وی همچنین با تقدیر از حمایت های نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حسین پور نماینده مردم اسفراین در توسعه فولاد تمام قد و با پیگیری و دوندگی بسیار کنار ما ایستاده است که الحق و انصاف زحمات او جای تقدیر دارد و با دلسوزی های وی خوشبختانه مذاکرات خوبی در بحث توسعه فولاد داشته ایم.
وی همچنین تصریح کرد: بر اساس سیاست های وزارت صمت که مخالف خام فروشی است ما نیز توانسته ایم تا حد زیادی جلوی خام فروشی را بگیریم.
مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: گاهی محصولاتی به صورت نیمه خام به فروش می رسانیم که به دنبال آن هستیم با مجوزهای لازم و مدیریت منابع بتوانیم محصول نهایی را به تولید برسانیم.
وی افزود: فولاد اسفراین صنعت خاص و بدون مشابه است که می توان گفت نیروهای آن همچون گنجینه هستند. با این وجود آنطور که باید دانشگاه های استان و کشور نتوانسته اند از این گنجینه که حاصل چند دهه تجربه است استفاده کنند.
وی از دانشگاه های استان خراسان شمالی و کشور دعوت کرد تا از این ظرفیت و دانش عظیم و بی نظیر استفاده کنند.
به گفته «کاظمی» درب مجتمع صنعتی فولاد اسفراین بر روی هیچ شرکت دانش بنیانی بسته نیست.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰