تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چاپ می تواند تجلی همدلی بین بخش دولتی و خصوصی باشد

  • کد خبر : 1684
  • 08 خرداد 1401 - 22:26
چاپ می تواند تجلی همدلی بین بخش دولتی و خصوصی باشد
پارتیان امروز- معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین گردهمایی مشترک کارشناسان مسئول چاپ ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و روسای اتحادیه های تخصصی صنعت چاپ کشور :چاپ می تواند تجلی همدلی بین بخش دولتی و خصوصی باشد.

به گزارش پارتیان امروز, یاسر احمدوند در نخستین گردهمایی مشترک کارشناسان چاپ ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها و روسای اتحادیه های تخصصی صنعت چاپ کشور که دیروز در محل هتل فرهنگ و هنر مشهد مقدس برگزار شد گفت: چاپ می تواند تجلی همدلی بین بخش دولتی و خصوصی باشد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت و استقلال صنعت چاپ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:چاپ از اهمیت ویژه ای در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار است.

احمدوند با ابراز نارضایتی از عملکرد کارشناسان استان ها  و بودجه چاپ بیان داشت: از وضعیت فعلی همه کارشناسان چاپ در استانها  رضایت نداشته و از وضعیت بودجه چاپ نیز گله مند هستیم. و با این بودجه نمی شود در استانها کاری انجام داد.

وی ابراز امیدواری کرد کارشناسان چاپ در استانها به  جایگاه واقعی خود برسند. و از مدیران کل استانها خواست تا در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کارشناسان چاپ استان ها خواست تا رابطه ای دقیق ، کاری و منظم با اتحادیه های چاپ داشته باشند.

وی رابطه حرفه ای کاری را  رابطه ای قانونی دانست که به رشد دو جانبه کمک می نماید.

وی  با اشاره به، به روز شدن در نظارت از مراکز چاپ عنوان کرد: نظارت امری جدی است و باید نظارت را به روز نماییم.

احمد وند نظارت انسانی را بی معنا دانست و افزود:دیگر زمان آن نیست که نظارت به صورت انسانی انجام شود بلکه باید نظارت باید با همکاری چاپخانه ها و خود اظهاری و نرم افزار ها و آن هم نظارتی عاقلانه که مکمل باشد انجام شود.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همدلی حرفه ای می تواند تجلی همدلی بین بخش دولتی و خصوصی باشد از کارشناسان استان ها خواست تا از ظرفیت های دولت در جهت ارتقا و رشد چاپخانه ها استفاده نمایند.

علی‌اکبر ابراهیمی، مدیر کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه این نشست بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها، هماهنگی بین نیروهای اجرایی و اتحادیه صنعت چاپ است تا با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری مناسب بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده دست پیدا کنیم. سیاست‌های حمایتی و نظارتی برای اجرای برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد تا بتوان به یک مفاهمه بین نیروهای اجرایی و ستادی دست پیدا کرد.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰