تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
برای نخستین بار :

چاپ دو کتاب کودک در خراسان شمالی با استفاده از QR

  • کد خبر : 1356
  • 30 بهمن 1400 - 21:02
چاپ دو کتاب کودک در خراسان شمالی با استفاده از QR
پارتیان امروز- انتشارات زبان علم به همت گروه دبستان انیمیشنی در استان خراسان شمالی برای نخستین بار دو عنوان کتاب کودک را با استفاده از QR چاپ و منتشر کرد.

به گزارش پارتیان امروز، حمید خسروی خواجه ها مسئول انتشارات زبان علم به خبرنگار پارتیان امروز گفت: به همت گروه دبستان انیمیشنی که توسط تعدادی از معلمان مقطع ابتدایی استان خراسان شمالی در فضای مجازی تشکیل شده است، دو عنوان کتاب داستان کودک با نام های «دوستان طبیعت» و «دانا جمع یاد میگیرد» در بهمن ماه امسال تدوین و چاپ شد.

وی افزود: قرار گرفتن بارکد QR در این کتاب ها ویژگی این دو کتاب کودک است که، علاوه بر متن داستان ها کودکان می توانند فیلم و روایت انیمیشنی از این داستان ها را نیز ببینند.

خسروی افزود: کتاب داستان «دوستان طبیعت» ماجراهای یک جنگل است که با محوریت یک یوزپلنگ به نام تیزپا و یک شاهین به نام تیزپر در خصوص محیط زیست است که به نویسندگی نسرین عابدی، فرانک حسین زاده، آزاده فرزادپور، هانیه ریحانی، محبوبه آذری، اکرم اکبری، فائزه رحیمی، حامد شاکریان، فاطمه چراغ آخر و عاطفه نعمتی تهیه و همچنین طراحی صفحات و انیمیشن ها توسط محدثه نورانی،فائزه بصیر، حامد اعتصامی، آزاده نظری، ریحانه سادات میرحسینی، زهرا گریوانی و مرضیه یحیی آبادی انجام شده است.

مسئول انتشارات زبان علم، همچنین با اشاره به کتاب دوم نیز خاطر نشان کرد: کتاب «دانا جمع یاد می گیرد» که داستان ماجراهای یک میمون است که در مسیر حوادث مختلف با مسئله های زیادی روبرو می شود و جمع فرایندی را می آموزد به نویسندگی حسین قربانی و مرضیه روحانی و طراحی شخصیت ها صفحات و انیمیشن ها توسط سیده سکینه شعبانی، سمیه صابری، مریم قربانی مقدم، مرضیه عابدی، زهرا سادات جعفرنیا و ویراستاری سمیه کمالی و مینا گودرزی انجام شده است.

وی رده سنی این کتاب ها را که در تیراژ ۱۰۰۰ جلد و قطع خشتی چاپ شده ،برای دانش آموزان مقطع ابتدایی عنوان کرد .

خسروی همچنین از چاپ ۸۵ عنوان کتاب در حوزه آموزش، فرهنگ، شعر آیینی، مذهبی و زبان انگلیسی در انتشارات زبان علم خبر داد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰