تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

آغاز ثبت نام مدارس ۱۴۰۲

  • کد خبر : 4407
  • 03 تیر 1402 - 8:07
آغاز ثبت نام مدارس ۱۴۰۲
پارتیان امروز - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس به صورت اینترنتی، گفت: کلیه والدین با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir لیست دانش آموزان خود را کنترل و نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام نمایند.

به گزارش پارتیان امروز ،  مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با پارتیان امروز با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس به صورت اینترنتی، گفت: کلیه والدین با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir لیست دانش آموزان خود را کنترل و نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام نمایند.

ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه درصورت عدم مشاهده نام فرزند خود، والدین باید این موضوع را به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز اطلاع دهند، افزود: در خصوص دانش آموزان بدو ورود، پس از قطعی شدن فرآیند پیش ثبت نام، لیست دانش آموزان قابل رویت است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، برای ثبت نام میان پایه (کلیه پایه ها به جز اول، هفتم و دهم)، در صورت عدم درخواست جابجایی به مدرسه جدید، نیاز به کار دیگری نیست و ثبت نام فرزند به صورت خودکار انجام می شود.

چنانچه والدین درخواست انتقال فرزند به مدرسه جدیدی را دارند، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. پیش‌ثبت‌نام پایه های اول و هفتم از طریق آیکن پیش‌ثبت‌نام در پنجره واحد در حال انجام است و ثبت‌نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰