تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

آگاهی بخشی به بیمه شدگان روستایی مهم ترین راهبرد جذب بیمه شدگان به نظام ارجاع است

  • کد خبر : 2568
  • 15 شهریور 1401 - 21:18
آگاهی بخشی به بیمه شدگان روستایی مهم ترین راهبرد جذب بیمه شدگان به نظام ارجاع است
پارتیان امروز- رضایت مردم و بیمه شدگان، باید خط مشی ما را تعیین نماید و هدف ما به عنوان ارایه دهندگان خدمت، تامین رضایت آنها باشد.

به گزارش پارتیان امروز ، دکتر مسعود مشایخی، مدیرکل دفتر خدمات عمومی سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، در جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده روستایی در استان خراسان شمالی اظهارداشت: اطلاع رسانی به بیمه شدگان روستایی و آگاهی بخشی به ایشان می تواند مهم ترین راهکار و راهبرد جذب بیمه شدگان به طرح نظام ارجاع مبتنی بر پزشک خانواده روستایی گردد.

وی اظهارداشت: بیمه شدگان روستایی که مسیر نظام ارجاع را طی نمی کنند باید با تدابیر عملکردی سیاست گذاران در سازمان بیمه سلامت و دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور، تشویق و جذب اجرای کامل نظام ارجاع مبتنی بر طرح پزشک خانواده شوند.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: رضایت مردم و بیمه شدگان، باید خط مشی ما را تعیین نماید و هدف ما به عنوان ارایه دهندگان خدمت، تامین رضایت آنها باشد.

دکتر مسعود مشایخی اظهارداشت: زمانی که ما بتوانیم نیازها و انتظارات ارایه دهندگان خدمت در این طرح، از بهورز تا پزشک این طرح را فراهم کنیم می توانیم انتظار توسعه شاخصهای سلامت را داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به این هدف سازمان بیمه سلامت در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار پرداختی به پزشکان در سراسر کشور را به روز نموده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی، دکتر سید جواد پورنقی، نیز ضمن اشاره به تعاملات مطلوب بین بیمه و دانشگاه اظهارداشت: همراهی بیمه ها نقطه عطفی برای تحقق عدالت در سلامت است.

وی اظهارداشت: پزشک خانواده طرح مهمی است که راهکار برون رفت از چالشهای نظام سلامت کشور است.

در جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده روستایی خراسان شمالی با حضور دکتر مسعود مشایخی، مدیرکل دفتر خدمات عمومی سلامت سازمان بیمه سلامت، رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین بهداشت و درمان دانشگاه، مدیرکل بیمه سلامت استان و معاونین و روسای ادارات بیمه سلامت استان، راهکارهای همکاری متقابل دانشگاه و بیمه بررسی شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰