تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

تاتا اولین شرکت هندی است که با قرارداد ۱۲۵ میلیون دلاری ویسترون، آیفون تولید می کند

  • کد خبر : 5824
  • 06 آبان 1402 - 15:10
تاتا اولین شرکت هندی است که با قرارداد ۱۲۵ میلیون دلاری ویسترون، آیفون تولید می کند

به گزارش پارتیان امروز اپل بیش از نیم دهه است که در هند مونتاژ می کند و اولین آیفون “ساخت هند” آیفون SE است که توسط فاکسکان در سال ۲۰۱۷ تولید شد. اپل دو شریک دیگر در هند برای ساخت آیفون دارد – Pegatron و Wistron. با این حال، با خروج Wistron از تجارت آیفون […]

به گزارش پارتیان امروز اپل بیش از نیم دهه است که در هند مونتاژ می کند و اولین آیفون “ساخت هند” آیفون SE است که توسط فاکسکان در سال ۲۰۱۷ تولید شد. اپل دو شریک دیگر در هند برای ساخت آیفون دارد – Pegatron و Wistron. با این حال، با خروج Wistron از تجارت آیفون در هند، ۱۰۰٪ سهام آن توسط Tata Electronics Private Limited (TEPL) خریداری خواهد شد و این اولین شرکت هندی است که آیفون تولید می کند.

TEPL که بخشی از گروه تاتا است که به فروش همه چیز از نمک گرفته تا نرم‌افزار معروف است، سهام غیرمستقیم را از Wistron InfoComm Manufacturing India Private Limited با قیمت معامله‌ای که به طور آزمایشی ۱۲۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود (۱۰۴۲ کرور INR/118 میلیون یورو) خریداری خواهد کرد.

در پستی در شبکه اجتماعیX، آقای راجیو چاندراسخار، وزیر امور خارجه هند در امور کارآفرینی، توسعه مهارت، الکترونیک و فناوری، گفت تاتا آیفون‌هایی را در هند برای فروش در بازارهای داخلی و جهانی می‌سازد.

شرکت چندملیتی هندی که در سال ۱۸۶۸ تأسیس شد، طبق گزارش‌ها، آیفون‌هایی را در هند در واحد مونتاژ Wistron در نزدیکی بنگالورو – مرکز ایالت کارناتاکا در جنوب هند تولید خواهد کرد.

منبع: (Source) gsmarena.com

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=5824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰