تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

استاندار خراسان شمالی در شورای اطلاع رسانی:از ظرفیت همه رسانه ها و حتی نشریات مکتوب درجهت اطلاع رسانی اقدامات دولت استفاده شود

  • کد خبر : 6490
  • 01 دی 1402 - 19:26
استاندار خراسان شمالی در شورای اطلاع رسانی:از ظرفیت همه رسانه ها و حتی نشریات مکتوب درجهت اطلاع رسانی اقدامات دولت استفاده شود

پارتیان امروز- استاندار خراسان شمالی در سی امین شورای اطلاع رسانی استان گفت :تکیه کردن به فضای مجازی کافی نیست بلکه از ظرفیت همه ی رسانه ها و حتی نشریات مکتوب هم می توان برای اطلاع رسانی ها بهره مند شد.     به گزارش پارتیان امروز ، دکتر محمدرضا حسین نژاد تاکید کرد : […]

پارتیان امروز- استاندار خراسان شمالی در سی امین شورای اطلاع رسانی استان گفت :تکیه کردن به فضای مجازی کافی نیست بلکه از ظرفیت همه ی رسانه ها و حتی نشریات مکتوب هم می توان برای اطلاع رسانی ها بهره مند شد.

 

 

به گزارش پارتیان امروز ، دکتر محمدرضا حسین نژاد تاکید کرد : دستگاه های اجرایی به صورت تکلیفی در قالب ارائه سی دی و مکتوب به صورت گزارش تا سه روز اینده اهم اقدامات شاخص خود را برای اطلاع رسانی به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارسال کنند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن از تکنیک ها و تاکتیک های مختلف بر علیه ایران به روش های مختلف استفاده می کند ، افزود : فعالیت های تبلیغی و رسانه ای دشمن نیازمند تقابل متناسب است و دشمنان قصد دارند موضوع ایران قوی را مورد ضربه قرار دهند اما ریشه آنها خشکانده می شود و شاهد اقتدار ایران خواهیم بود .

حسین نژاد اظهار داشت: هر چند هجمه های اقتصادی در کشور وجود دارد اما باید مراقبت های بیشتری اعمال شود و نباید شایعات اثرگذار باشند .

وی به نقش مهم روابط عمومی ها در انتشار اقدامات اشاره کرد و گفت : اردوهای راهیان پیشرفت برای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برگزار شود تا با اقدامات استان در حوزه های مختلف آشنایی پیدا کنند.

وی در خصوص افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز افزود : افزایش مشارکت را می توان با اطلاع رسانی از زبان های مختلف از خدمات دولت در جهت امید آفرینی و  ایجاد خوشبینی عملی کرد .

حسین نژاد تصریح کرد: تیتر اقدامات شهرستانها از زبان روابط عمومی ها می تواند در افزایش مشارکت تاثیرگذار باشد زیرا اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است که نیاز به اطلاع رسانی دارد .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم محور و اصل انقلاب هم برای مردم بوده است  لذا در قانون اساسی ظرفیت هایی برای نقش آفرینی مردم تعریف شده است که باید از آنان بهره مند شد .

حسن ناهیدی ، بی طرفی مجریان در انتخابات را پیام سلامت دانست و گفت : دستگاه های دولتی مردم را در جریان امور و افتتاح پروژه ها و طرح ها قرار دهند .

وی اظهار داشت: دستگاه دولتی با کارکرد بهتر می توانند مردم را به سمت و سوی مشارکت حداکثری سوق دهند.

وی خاطرنشان کرد: زیر ساخت ها ی اجرای انتخابات قبل از انتخابات تکمیل می شود و وضعیت فعلی استان برای اجرای انتخابات مطلوب ارزیابی می شود ‌ .

تقی صادقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز از تهیه بسته خبرهای خوب توسط شورای اطلاع رسانی خبر داد و گفت: تمام دستگاههای اداری عملکرد و خدمات دولت را به صورت هفتگی به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارسال تا در قالب بسته خبرهای خوب به جامعه منعکس گردد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری حداقل ۴ اردوی روایتگران پیشرفت تا پایان سال برای رسانه ها ی استان خبر و همچنین از برگزاری فراخوان جشنواره برای رسانه های استان با موضوع تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را محصول عملکرد مناسب دو گروه دستگاههای اداری و گروههای مردمی دانست و افزود: دستگاه های اداری و گروههای مردمی می توانند در کنار هم انتخاباتی پرشور و شکوه را برگزار و یاس را در دشمنان بوجود آورند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰