تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7
سرپرست اداره كل راهدارى و حمل و نقل جاده اى استان خبر داد:

اعزام ۱۲۶ زائر اربعین حسینى از بجنورد به کربلاى معلى طى امروز

  • کد خبر : 2560
  • 14 شهریور 1401 - 10:00
اعزام ۱۲۶ زائر اربعین حسینى از بجنورد به کربلاى معلى طى امروز
پارتیان امروز- سرپرست اداره كل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى از اعزام ۱۲۶ زائر اربعين حسينى از بجنورد به كربلاى معلى در قالب ٣ دستگاه اتوبوس طى امروز خبر داد.

به گزارش پارتیان امروز ، محمد مشترى در مراسم اعزام زائران به مرز مهران گفت: این اداره کل، ناوگان مورد نیاز کاروان هاى زیارتى به سمت مرز مهران را فراهم مى کند همچنین شرایط فروش اینترنتى و حضورى ایجاد شده است تا در این میان هیچ واسطه اى وجود نداشته باشد.

وى افزود: نرخ هاى مصوب بلیت در پایانه هاى مسافرى شهرستان ها نیز نصب شده است و از زائران خواهش مى کنیم حتما بلیت خود را از طریق اینترنت تهیه کنند تا قیمت هاى واقعى رصد شود.

وى با اشاره به دفاتر رسیدگى به شکایات در پایانه هاى مسافرى اظهار کرد: زائران اربعین حسینى در زمان برگشت از این سفر معنوى، مرز خروجى خود را به ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا اتوبوس براى بازگشت بدون معطلى فراهم شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى هم گفت: ناوگان مورد نیاز براى اعزام زائران حسینى به کربلاى معلى فراهم شده است و همه روزه بعد از تکمیل ظرفیت به سوى مرز مهران حرکت مى کنند.

سعید سبحانى تاکید کرد: زائران حسینى سفرشان را زودتر آغاز و تعداد روزهاى حضور خود در این سفر معنوى کوتاه کنند تا قبل از پیک سفر به شهر خود باز گردند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰