تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۲ /تصویب افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 3445
  • 27 بهمن 1401 - 9:26
افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۲ /تصویب افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال ۱۴۰۲
پارتیان امروز - دکترامان اله حسین پور، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ازموافقت کمیسیون بودجه با افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش پارتیان امروز ؛حسین پور، نماینده مردم  شهرستان های اسفراین ، بام و صفی آباد با بیان اینکه بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق، حقوق کارکنان دولت به میزان ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد اظهار کرد: طبق این مصوبه حداقل حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۲ به ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان افزایش می یابد.

️رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی  بیان کرد: همچنین حقوق بازنشستگان وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه اجرایی نیز مشابه کارمندان میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال ۱۴۰۱ افزایش می یابد.

تصویب افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال ۱۴۰۲

دکتر حسین پور، از ️تصویب افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال ۱۴۰۲  خبرداد و گفت: ️در سال آینده مستمری مدد جویان حداقل ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.
️دکتر امان اله حسین پور به تشریح عملکرد کمیسیون تلفیق بودجه در خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان پرداخت و افزود: طی تصمیمات این کمیسیون افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به تصویب رسید.
️نماینده مردم شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد افزود: طی امسال درلایحه دولت نیز میزان مستمری مددجویان ۳۰درصد افزایش یافت و با اجرای این مصوبه،مستمری خانوار تک نفره تحت حمایت به ۵۵۰ هزارتومان،۲ نفره به ۷۸۰هزارتومان،۳نفره به یک میلیون و ۹۰هزارتومان،۴ نفره به یک میلیون و ۴۰۰هزارتومان و خانوار پنج نفره و بالاتر به یک میلیون و ۷۲۰هزارتومان رسید.
️دکترحسین پور یادآورشد: در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز شاهد رشد ۶۷ درصدی مستمری مددجویان بودیم که کمک بزرگی به این خانواده‌های نیازمند انجام شد.
لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰