تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

برگزاری ۲ محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه علوم قرآنی بجنورد

  • کد خبر : 6142
  • 22 آبان 1402 - 9:05
برگزاری ۲ محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه علوم قرآنی بجنورد

پارتیان امروز– رییس دانشگاه علوم قرآنی بجنورد گفت: به مناسبت برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان ۲ محفل انس با قرآن کریم برای دانشجویان و خانواده های آنان در این مرکز آموزشی برگزار خواهد شد.     به گزارش پارتیان امروز، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور افزود: محفل انس […]

پارتیان امروز– رییس دانشگاه علوم قرآنی بجنورد گفت: به مناسبت برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان ۲ محفل انس با قرآن کریم برای دانشجویان و خانواده های آنان در این مرکز آموزشی برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش پارتیان امروز، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور افزود: محفل انس با قرآن ویژه بانوان در این دانشگاه برگزار خواهد شد که از اساتید مجرب و قاریان خانم نیز دعوت به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: در این محفل انس با قرآن کریم علاوه بر دانشجویان این دانشگاه خواهران و مادران آنان نیز می توانند شرکت داشته باشند.

مهدوی پور با بیان اینکه محفل انس با قرآن کریم رویدادی مهم در استان است خاطر نشان کرد: باید از این فرصت برای نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه محیط های دانشگاهی و آموزشگاهی استفاده کنیم.

وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور اساتید مجرب و قاریان در ارتقای دانش قرآنی فعالان این حوزه در استان موثر است که اینک از مسوولان می خواهم از این فرصت و ظرفیت استفاده کنند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برای اولین بار به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می شود.

۳۶۰ نفر شرکت کننده شامل نفرات برتر راه یافته به مرحله کشوری از ۳۱ استان در رشته های آوایی، معارفی و نغماتی در این دوره از مسابقات با هم به رقابت می پردازند. حدود یکهزار مهمان با احتساب نیروهای اجرایی مهمان خراسان شمالی خواهند بود و تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی این افراد اندیشیده شده است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰