تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

بزرگترین پروژه فرهنگی هنری دولتی شرق کشور در انتظار حمایت مسئولان

  • کد خبر : 5806
  • 03 آبان 1402 - 22:28
بزرگترین پروژه فرهنگی هنری دولتی شرق کشور در انتظار حمایت مسئولان

پارتیان امروز – پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی هنری دوبرار که در سال ۱۳۸۷ در دولت نهم مصوب و در سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد پس از گذشت ۱۱ سال با صرف هزینه ۴۴ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی نیازمند حمایت جدی مدیران و مسئولان استانی و کشوری است.   به گزارش […]

پارتیان امروز – پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی هنری دوبرار که در سال ۱۳۸۷ در دولت نهم مصوب و در سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شد پس از گذشت ۱۱ سال با صرف هزینه ۴۴ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی نیازمند حمایت جدی مدیران و مسئولان استانی و کشوری است.

 

به گزارش پارتیان امروز؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، گفت: این پروژه برای بهره برداری نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تقی صادقی ارتقای شاخص فرهنگی استان در کشور، امکان برگزاری و میزبانی از جشنواره های ملی و بین المللی ، و بهره مندی مردم استان از فضاهای مناسب فرهنگی هنری و استاندارد را از مزایای این پروژه بزرگ برای استان خراسان شمالی دانست.

بهزاد فر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در بازدیدی که از این پروژه بزرگ فرهنگی هنری شرق کشور داشت: ضمن تقدیرو تشکر از پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتقای پیشرفت فیزیکی این پروژه گفت: با توجه به اینکه این پروژه از بزگ ترین پروژه های فرهنگی هنری دولتی شرق کشور است سعی خواهد شد تا با تخصیص مبلغ درخواستی این پروژ ه موافقت و هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وجود ۲ سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۵۰ و ۷۵۰ نفری، سن متحرک، فضای پشتیبانی و خدماتی، آموزشی، اداری، پلاتو، سلف سرویس و اقامتی از فضاهای موجود در این پروژه با ۱۲ هزار متر زیربنا می باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=5806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰