تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

بودجه ۶۵۰۰میلیارد ریالی شهرداری بجنورد تصویب شد.

  • کد خبر : 1271
  • 19 بهمن 1400 - 18:22
بودجه ۶۵۰۰میلیارد ریالی شهرداری بجنورد تصویب شد.
پارتیان امروز- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد از تصویب بودجه ۶۵۰۰میلیارد ریالی پیشنهادی و لایحه پیوستی شهرداری بجنورد خبر داد.

به گزارش پارتیان امروز یوسف مغروری  در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد افزود : منابع در آمدی پیش بینی شده از محل عوارض عمومی ۲۹۲۸میلیارد ریال،از محل عوارض اختصاصی شهرداری۱۰۰میلیارد ریال،از محل بها خدمات و درآمد موسسات انتفاعی شهرداری۱۷۹میلیارد ریال،وجوه و اموال شهرداری۱۱۳میلیارد ریال،کمک های اعطایی دولت۵میلیارد ریال،کمک های اهدایی و دارائیها۱۶۵۴ میلیارد ریال در مجموع ۴۹۷۹میلیارد ریال پیش بینی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد افزود :درآمد حاصل از واگذاری داراییهای سرمایه ای نیز ۱۳۲۱میلیارد ریال و منابع حاصل از واگذاری داراییهای مالی نیز ۱۹۰میلیارد ریال پیش بینی شده است.

نماینده استان در شورای عالی استانها با اشاره به رشد ۵۵ درصدی بودجه پیشنهادی نسبت به سال ۱۴۰۰ افزود : دریافت مطالبات از دستگاههای اجرایی و تعیین و تکلیف برخی از پروژه های سرمایه گذاری مهمترین سیاست شورای شهر در تامین منابع پیش بینی شده است.

مغروری در ادامه اظهار داشت: مصارف یا هزینه های جاری و عمرانی سال آینده به ترتیب ۲۴۹۵میلیارد ریال و ۴۰۰۵ میلیارد ریال پیش بینی شده است که ۳۸ درصد ان هزینه ای و ۶۲ درصد آن عمرانی است.

عضو هییت رییسه شورای شهر بجنورد افزود:مصارف پیش بینی شده بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ در قالب شش ماموریت اصلی در حوزه های کالبدی و شهرسازی ۱۶۵میلیارد ریال،محیط زیست و خدمات شهری۱۵۷۴میلیارد ریال،ایمنی ومدیریت بحران۹۰میلیارد ریال،حمل و نقل و ترافیک ۱۹۱۷میلیارد ریال، خدمات مدیریت۲۲۵۰میلیارد ریال،اجتماعی و فرهنگی ۲۵۴میلیارد ریال جمعا به مبلغ ۶۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که ۲۵۰میلیارد ریال به پرداخت دیون سنواتی اختصاص خواهد یافت.

ایشان در پایان با تاکید بر لزوم شفافیت در هزینه کرد و اجرای پروژه ها اذعان داشت: پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی بهترین راه تحقق این مهم و همچنین مدیریت هزینه هاست.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰