تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

بیانیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در تقدیر از ستاد خبری استان و اصحاب رسانه

  • کد خبر : 6420
  • 19 آذر 1402 - 18:11
بیانیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در تقدیر از ستاد خبری استان و اصحاب رسانه

پارتیان امروز- بیانیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در تقدیر از ستاد خبری استان و اصحاب رسانه به گزارش پارتیان امروز ، مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از فعالیت های اصحاب رسانه ، به ویژه ستاد خبری استان در پوشش چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با صدور بیانیه ای […]

پارتیان امروز- بیانیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در تقدیر از ستاد خبری استان و اصحاب رسانه

به گزارش پارتیان امروز ، مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از فعالیت های اصحاب رسانه ، به ویژه ستاد خبری استان در پوشش چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با صدور بیانیه ای تقدبر کرد، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری شایسته چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی ملی کشور که در آستانه ایام فاطمیه به پایان رسید، برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.

این دوره از مسابقات قرآن کریم بسیار باشکوه و با عظمت خاصی برگزار شد و در طول ده روز برگزاری مسابقات با همت و تلاش اصحاب رسانه، فضای عمومی کشور تبدیل به فضای قرآنی و معنوی شد.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برخود فرض می‌داند، از پوشش مناسب و گسترده رسانه ای این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در رسانه‌های جمعی اعم از شبکه‌های مختلف صداوسیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات، نشریات و پایگاه‌های اطلاع رسانی و سایت‌های خبری استانی و ملی و فعالیت موثر و همت بلند اصحاب رسانه قدردانی کند.

همچنین این مرکز بر خود لازم میداند از تلاش های مدیران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی چه در استان و چه در سطح ملی بویژه شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن تشکر نماید. همچنین تلاش های شبانه روزی و موثر تخصصی ترین خبرگزاری قرآنی کشور ایکنا باعث شد تا اطلاعات و اخبار این رویداد بزرگ به لحظه در اختیار مردم و علاقه مندان قرار گیرد .

تعداد اخبار تولید شده توسط خبرگزاری های مختلف از جمله ایکنا؛ حاکی از عزم اهالی رسانه برای توسعه فعالیت های قرآنی در کشور است همچنین بطور ویژه از ستاد خبری استان که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیریت و راهبری شده است صمیمانه سپاسگزارم امیداست همواره درسایه الطاف الهی محفوظ و پیروز باشند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰