تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

بیش از ۲ هزار وسایل گرمایشی بین نیازمندان استان خراسان شمالی توزیع شد

  • کد خبر : 1167
  • 22 دی 1400 - 14:50
بیش از ۲ هزار وسایل گرمایشی بین نیازمندان استان خراسان شمالی توزیع شد
پارتیان امروز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در زمستان امسال برای تهیه وسایل گرمایشی منازل مددجویان بیش از ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش پارتیان امروز ، مجید الهی راد درآیین توزیع وسایل گرمایشی بین نیازمندان استان گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته، از امروز کار توزیع دو هزار و ۶۰۳ سری لوازم گرمایشی به صورت رسمی آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: طی این طرح هزار و ۴ سری آبگرمکن به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی  همچنین از اهدای هزار و ۵۹۹ سری بخاری به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به محرومان استان خبر داد.

وی در ادامه به اجرای طرح کیو آر ویژه مشترکان صدقات، در استان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس اقدامات صورت گرفته برای تمامی مشترکان صدقات ،کد کیو آر صادر و به درب منازل آنان ارسال‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  خراسان شمالی با بیان اینکه کد کیو آر باهدف اشاعه روزافزون فرهنگ احسان و انفاق و استفاده از شیوه‌های نوین در پرداخت صدقات و سایر کمک‌های مردمی  است افزود: برای زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای کشور تا کنون کد های مختلفی برای هر شهید استان صادر و به خانواده های معزز این شهدا تقدیم شده است.

وی صدور کدهای کیو آر ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی را از اقدامات دیگر این اداره کل دانست.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰