تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

تاکید معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر تنوع بیشتر تولیدات نمایشگاه مد ولباس اسلامی

  • کد خبر : 4431
  • 12 تیر 1402 - 13:40
تاکید معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر تنوع بیشتر تولیدات نمایشگاه مد ولباس اسلامی
پارتیان امروز- معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به استقبال خوب مردم استان از نخستین نمایشگاه تخصصی مد و لباس اسلامی در سال گذشته گفت: دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش پارتیان امروز ، مسعود مرواری معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری خراسان شمالی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه مد ولباس اسلامی که با حضور فعالان وطراحان حوزه مد ولباس اسلامی برگزار شد گفت: در نمایشگاه مد ولباس اسلامی که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد با توجه به کشوری بودن این رویداد، استان خراسان شمالی بعد از استان اصفهان دومین استان کشور بود که بیشترین فروش را داشت.

مرواری افزود: با توجه به استقبال خوب مردم استان از این نمایشگاه، دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه کاملا بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان کاملا استانی برگزار خواهد شد.

وی بر تنوع تولیدات مد لباس اسلامی توسط طراحان و تولید کنندگان در نمایشگاه مد ولباس اسلامی تاکید نمود.

مرواری هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان مردم استان جهت تامین لباس هایی با پوشش اجتماعی اسلامی و مناسب عنوان و از طراحان و فعالان حوزه مد ولباس اسلامی خواست تا با تنوع بیشتر در تولیدات خود زمینه استفاده بیشتر مردم استان از این نمایشگاه را فراهم نمایند.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی نیمه دوم تیرماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰