تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
9

تجلیل از آزاده روستای چخماقلو/خدمت صادقانه در بین مردم، در کنار مردم و برای مردم 

  • کد خبر : 2399
  • 01 شهریور 1401 - 23:56
تجلیل از آزاده روستای چخماقلو/خدمت صادقانه در بین مردم، در کنار مردم و برای مردم 
پارتیان امروز-در حاشیه حضور مدیران کل دستگاههای زیرمجموعه وزارت متبوع در استان خراسان شمالی در برنامه فعالیت جهادی حضور در روستای چخماقلو از تنها آزاده این روستا که بیش از 10 سال در اسارت دشمن بود تجلیل به عمل آمد

به گزارش پارتیان امروز ؛ مهدی اسلام خواه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: ادارات کل زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان شمالی با حضور در روستای چخماقلو (دارالشهدا) و ارائه خدمات پزشکی و مهارت آموزی و رفع مشکلات پیش روی اشتغال اهالی روستا خدمتی جهادی ایفا نمودند.
وی روستای شهید پرور چخماقلو را اولین روستای هدف برگزاری جلسات و فعالیت های جهادی این شورا عنوان کرد و گفت: کشور مدیون ایثارگری خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باعث افتخار ما خواهد بود که به اهالی این روستا خدمت نماییم.
در پایان این مراسم از رمضان سلیمانی تنها آزاده این روستا با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آوردند.
گفتنی است؛ روستا ی چخماقلو( دارالشهدا) دارای ۳۳ شهید ،۲۷ جانباز و ۱ آزاده است که در غرب استان خراسان شمالی و در ۲۰ کیلومتری شهرستان آشخانه واقع شده است.

خدمت صادقانه در بین مردم، در کنار مردم و برای مردم 

ادارات کل زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان شمالی با حضور در روستای چخماقلو (دارالشهدا) و ارائه خدمات پزشکی و مهارت آموزی و رفع مشکلات پیش روی اشتغال اهالی روستا خدمتی جهادی ایفا نمودند.

حبیب ا..جلیلی مدیر کل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن حضور در این مراسم و در حاشیه پاسخگویی به مردم گفت: حضور مدیران و خدمت به روستاییان علی الخصوص روستای شهید پرور چخماقلو باعث فخر ما خواهد بود و از مردم این روستا خواست تا با سعه صدر دستگاههای اجرایی را در راه انجام وظیفه یاری دهند.
مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی مدیران استان گفت: رسالت وزارت مردم خدمت صادقانه در بین مردم، در کنار مردم و برای مردم است.
مهدی اسلام خواه رقابت خدمت در بین دستگاههای اجرایی را روایت جهاد و جهاد تبیین در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها بیان نمود.
گفتنی است، تشکیل کارگاههای مهارت آموزی یک روزه در جهت خود کفایی اهالی روستا و معاینه پزشکان متخصص و عمومی، ارائه خدمات مشاوره و توانبخشی بصورت رایگان و همچنین برگزاری میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور کلیه مدیران از جمله خدمات این برنامه جهادی بود.
شایان ذکر است؛ روستا ی چخماقلو( دارالشهدا) دارای ۳۳ شهید ،۲۷ جانباز و ۱ آزاده است که در غرب استان خراسان شمالی و در شهرستان مانه و سملقان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰