تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4

تحقق بودجه۶۵۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد

  • کد خبر : 3740
  • 16 فروردین 1402 - 11:51
تحقق بودجه۶۵۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد
پارتیان امروز- دکتر جواد حمیدی شهردار بجنورد در جلسه شورای شهر گفت:  اوضاع شهرداری امید بخش است و شهرداری در افزایش درآمد سال ۱۴۰۱ رکورد چندین ساله را شکسته است.

به گزارش پارتیان امروز؛ دکتر جواد حمیدی شهردار بجنورد در جلسه شورای شهر گفت:  اوضاع شهرداری امید بخش است و شهرداری در افزایش درآمد سال ۱۴۰۱ رکورد چندین ساله را شکسته است.

شهردار بجنورد گفت: میزان بودجه  شهرداری در سال گذشته ۶۵۰ میلیارد تومان بود که تا امروز شاهد تحقق ۱۱۰درصدی آن هستیم و این بی سابقه ترین تحقق بودجه شهرداری طی سال‌های متمادی در شهرداری بجنورد است.

دکتر جواد حمیدی افزود : میزان بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشت که شهرداری در شرایط بحران اقتصادی کشور علاوه بر تحقق کل بودجه میزان ۲۰۰میلیارد ریال  نیز مازاد بر بودجه سال افزایش درآمد داشته است .

وی اظهار داشت : شهرداری بجنورد درخواست متمم بودجه شهرداری را به عدد ۷۲۴ میلیارد رساند که تاکنون که هنوز جمع بندی کلی صورت نگرفته  نیز رشد ۹۳ درصدی داشته است.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد:به پشتوانه این عملکرد،  در تحقق درآمد شهرداری سعی داریم تا در سال جاری  با تمهیداتی برای بافت فرسوده شهر و مولد سازی و جذب درآمد های جدید ، محورهای  توسعه جذب بودجه را افزایش و منابع درآمدی را  افزایش دهیم.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰