تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3

تدوین برنامه اولیه پیشنهادی و عملیاتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در قالب ۸ بسته، محور اساسی جهش تولید

  • کد خبر : 7057
  • 28 فروردین 1403 - 0:16
تدوین برنامه اولیه پیشنهادی و عملیاتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در قالب ۸ بسته، محور اساسی جهش تولید
سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با محوریت ارائه راهکارها و پیشنهادات دستگاه ها و تدوین برنامه عملیاتی در جهت تحقق شعار سال برگزار شد.

به گزارش پارتیان امروز، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این جلسه گفت: پیرو جلسات گذشته کارگروه و تاکید استاندار مقرر شد تا دستگاه های اجرایی راهکارها و پیشنهادات در جهت تحقق شعار سال را به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند تا سند و نقشه راه برای تحقق شعار سال در استان تدوین شود.

مرتضی بهزادفر با قدردانی از دستگاه هایی که در این زمینه مشارکت کردند، افزود: پیشنهادات واصله در این کارگروه مطرح و بررسی می شود و سایر دستگاه ها نیز مشارکت لازم برای ارائه برنامه ها را داشته باشند.

بهزادفر در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: طبق درخواست و ابلاغ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان برنامه ریزی استان ها موظف به تهیه و اجرای برنامه رشد اقتصادی استان ها بر اساس شعار سال و همسو با سیاست های کلی برنامه هفتم پیشرفت و سند آمایش و … شده است.

وی افزود: در این بخش نامه ارسال شده به موضوع زمینه سازی تحقق شعار سال با تکیه بر تقویت فعالیت های فناورانه و دانش بنیان تاکید جدی شده است و همچنین افزایش اشتغال برای کارآفرینان و نخبگان، استفاده از ظرفیت بانک های خصوصی، بسترسازی سرمایه گذاری، تجاری سازی و… اشاره شده است که در کارگروه ها این مباحث دنبال می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه محوریت راهبردی تدوین سند تحقق شعار سال در کارگروه اقتصادی پیگیری خواهد شد، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پیش نویس اولیه و براساس سیاست های بالادستی پیشنهاد خود را در قالب بسته های اجرایی آماده کرده است و هر دستگاه متولی با اجرای پروژه های مرتبط در برنامه های پیشنهادی در زمینه تحقق شعار سال گام بردارد.

بهزادفر ادامه داد: برنامه اولیه پیشنهادی و عملیاتی این سازمان در قالب ۸ بسته، محور اساسی جهش تولید در استان را بیان نموده است که به طور مثال یکی از تاکیدات در این بسته های عملیاتی تقویت حوزه زیرساختی است که به عنوان پیشران به توسعه استان کمک می کند.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=7057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰