تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
4
در سومین روز از هفته تعاون در خراسان شمالی

تعاون و کار گروهی میتواند استعدادهای مغفول را شکوفا سازد/حضور میدانی جهت رفع مشکلات واحد های نیمه تعطیل در خراسان شمالی

  • کد خبر : 2495
  • 10 شهریور 1401 - 11:31
تعاون و کار گروهی میتواند استعدادهای مغفول را شکوفا سازد/حضور میدانی جهت رفع مشکلات واحد های نیمه تعطیل در خراسان شمالی
پارتیان امروز- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در سومین روز از هفته گرامیداشت تعاون با حضور در شرکتهای تعاونی سطح استان خراسان شمالی ضمن تکریم اعضای حاضر نحوه فعالیت آنها رو مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پارتیان امروز، مهدی اسلام خواه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: یک کار تیمی موفق و موثر به طور همزمان هم آسان و هم دشوار است و موفقیت یک تیم، مستقیما به فرهنگ سازمانی آنها نیز وابسته است.

وی تصریح کرد: با نهادینه کردن کار تیمی و تعامل در شرکت های تعاونی میتوان از ظرفیت های افراد استفاده و تولید ثروت و اشتغال پایدار کرد.

اسلام خواه در بازدیدی که از شرکت تعاونی کامیونداران شهید بهشتی و چند شرکت موفق در استان به عمل آورد عنوان کرد: این شرکتهای تعاونی موفق در واقع مجموعه‌ای از افراد به هم وابسته است که برای انجام دادن یک هدف مشخص گرد هم جمع شده و با تعامل و هم گرایی مطلوب سالها در جهت بهبود اقتصاد و اشتغال جامعه گام برداشته اند.

حضور میدانی جهت رفع مشکلات واحد های نیمه تعطیل در خراسان شمالی

تلاش های جهادی و حضور میدانی کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در محل کارگاههای تعطیل و نیمه تعطیل استان جهت رفع مشکلات و احیاء دوباره آنها به صورت مستمر انجام می شود.

مهدی اسلام خواه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالیت دوباره واحد های تولیدی و صنعتی استان و بازگرداندن آنها به چرخه دوباره تولید همواره دغدغه اصلی این اداره کل بوده که با پایشهای کارشناسی و حضور میدانی سعی در رفع مشکلات موجود خواهیم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بخش زیادی از این واحدهای تولیدی موقعیت مطلوبی برای تولید و فروش داشته اند که رفع مشکلات آنها ایجاد اشتغال پایدار را به همراه دارد.

اسلامخواه افزود: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و نهادهای علمی در به روزرسانی دستگاههای موجود و بهبود فرایند تولید، نقش بسزایی خواهند داشت که با ارتباطی که با پارک علم و فناوری حاصل شده است در آینده ای نزدیک این مشکلات مرتفع خواهد شد.

پیشگیری از حوادث ناشی از کار با ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی

کارگاه آموزشی و توانمندسازی  ارتقای سطح دانش مسئولین ایمنی، با عنوان تجزیه و تحلیل و واکاوی بررسی حوادث ناشی از کار ،  توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برگزار گردید .

مهدی اسلام خواه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: آشنایی مسئولین ایمنی و به تبع آن نیروی انسانی شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی سطح استان با روش های علمی بررسی و تحلیل حوادث ناشی از کار، راهی مطمئن در جهت پیشگیری و جلوگیری حوادث مشابه در کارگاه می باشد.

وی تصریح کرد: کارگاه مزبور با حضور بیش از ۵۰ نفر از مسئولین ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان خراسان شمالی برگزار شد که توسط مهندس محمد صفرزاده مدرس مسائل ایمنی تدریس گردید.

گفتنی است؛ این اداره کل از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر ساعت آموزشی ویژه کارگران ،کارفرمایان و مسئولین ایمنی برگزار نموده است.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰