تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7
به مناسبت روز معلم

تقدیر از همسران و فرزندان معلم کارکنان تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی

  • کد خبر : 1512
  • 08 اردیبهشت 1401 - 21:53
تقدیر از همسران و فرزندان معلم کارکنان تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی
پارتیان امروز- در مراسمی از همسران و فرزندان معلم کارکنان و حافظان قرآن کریم تیپ 130 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی که به مناسبت 12 اردیبهشت روز معلم برگزار شده بود تقدیر شد.

به گزارش پارتیان امروز ، در مراسمی از همسران و فرزندان معلم کارکنان و حافظان قرآن کریم  تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی که به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم برگزار شده بود تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدری رئیس عقیدتی سیاسی تیپ۱۳۰ شهید دلجویان در این مراسم با بیان اینکه در ارزش حفظ قرآن کریم همین بس که خداوند به عنوان مزد تقوای الهی ، آن را به او عطا کرده است گفت : حافظ چون چنین افتخاری نصیبش شده که توفیق حفظ قران را یافته باید تمام وجود به اجزای کوچک و بزرگ قران کاملا احترام قائل شود که خداوند هم او را مورد رحمت خود قرار دهد.

ابوالقاسم اکبری مدیر کل اموزش و پروزش خراسان شمالی نیز در این مراسم  گفت:معلمین در دوسال اخیر و شرایط سخت کرونایی همانند مدافعین حرم ، مدافعین واقعی تعلیم و تربیت بودند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند معلمین افسران سپاه تعلیم وتربیت هستند.افزود: رسالت آموزش و پرورش رسالت بسیار خطیری است و معلم امانت داری است که انسان امانت اوست.

اکبری ابراز امیدواری نمود با همکاری و تلاش معلمان بتوانیم فرزندانی در تراز سپهبد علی صیاد شیرازی و سپهبد سلیمانی را تربیت نماییم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اولیا را سرمایه گذاران واقعی در سیستم آموزش و پرورش کشور دانست که بهترین سرمایه های خود یعنی فرزندان خود را در اختیار آموزش و پرورش می سپارند.

درپایان این مراسم از همسران و فرزندان معلم کارکنان و همچنین ۱۶نفر از حافظان قرآن کریم تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰