تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8

تلاش و تعامل مدیران استانی در راستای توسعه شرکت کیمیا صبا شهرستان اسفراین

  • کد خبر : 2823
  • 03 آبان 1401 - 13:43
تلاش و تعامل مدیران استانی در راستای توسعه شرکت کیمیا صبا شهرستان اسفراین
پارتیان امروز- مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی از واحد تولیدی کیمیا صبا اسفراین در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید و با مدیر این شرکت در خصوص مسائل مربوط به توسعه این واحد صنعتی گفتگو نمودند.

به گزارش پارتیان امروز ؛ مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: نقش تولید و ایجاد اشتغال‌های پایدار در جامعه دارای اهمیت بسزایی می‌باشد و نباید هیچ مساله ای به کاهش تولید و افزایش بیکاری تاثیر گذار شود.

وی تصریح کرد: در سنوات گذشته  به دلیل قطعی برق برخی شرکت های تولیدی متحمل خسارتهایی شده و به دلیل کاهش هزینه های بیشتر از ادامه فعالیت و تولید دست کشیده اند.

شهناز کلباسی مدیر عامل شرکت مزبور گفت: با اجرای خط نورد در شرکت می توان اشتغال مستقیم بیش از ۶۰۰ نفر را بصورت مستقیم ایجاد نمود.

در پایان این نشست مدیر کل و بازرسین کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در خط تولید این کارگاه مسائل ایمنی کارگاه و مباحث کارگری را مورد بررسی قرار دادند.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از واحد های تولیدی و صنعتی در شهرستان اسفراین برگزار شد

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان شمالی در شهرستان اسفراین با حضور مدیران استانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

فخر موحدی روز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اسفراین اظهار داشت: «شرکت فولاد کیمیا صبا، آرد مطهر، ساقه طلایی، گلریز فوم، سردخانه ۵ هزار تنی و مرغداری گوشتی واحدهای تولیدی هستند که در زمینه مالیات، بیمه تامین اجتماعی و توسعه شبکه برق، آب و گاز دچار مشکل شده‌اند.

وی اضافه کرد: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل راهکارهای لازم برای گره گشایی از واحدهای یاد شده ارائه شد تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این جلسه گفت: توسعه شرکت های تولیدی، صنعتی و خدماتی و ایجاد اشتغال های جدید در شهرستان اسفراین رویکرد اصلی این اداره خواهد بود.

مهدی اسلام خواه تصریح کرد: برپایی جلسات کارگروه تسهیل در سطح استان توانسته است سرعت تصمیم گیری و شروع به کار و بهبود در وضعیت تولید را رونق خاصی بخشد.

این در حالی است که؛ با توجه به شعار و سیاست محوری امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان خراسان شمالی قرار دارد و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می شود.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=2823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰