تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

  • کد خبر : 5145
  • 14 شهریور 1402 - 8:43
جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

به گزارش پارتیان امروز، در پی نشر خبری با عنوان ” وعده ای که عملی نشد ” مدیریت درمان تامین اجتماعی استان جوابیه ای را منتشر کرد: در پی نشر خبری با عنوان ” وعده ای که عملی نشد ” در پایگاه خبری پارتیان امروز به تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ، به استحضار می رساند […]

به گزارش پارتیان امروز، در پی نشر خبری با عنوان ” وعده ای که عملی نشد ” مدیریت درمان تامین اجتماعی استان جوابیه ای را منتشر کرد:

در پی نشر خبری با عنوان ” وعده ای که عملی نشد ” در پایگاه خبری پارتیان امروز به تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ، به استحضار می رساند : دستگاه آندوسکوپی با برند معتبر و مورد تأیید پزشکان محترم متخصص داخلی ، خریداری و بمناسبت یکم شهریور ( روز پزشک ) راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به بیمارانِ بستری در بیمارستان می باشد .

دستگاه اکو و سونوگرافی نیز در پایان سال ۱۴۰۱ خریداری و راه اندازی گردیده است که در راستای ارتقای کیفیت تصاویر طی دو مرحله در حال به روز رسانی نرم افزاری توسط متخصصین شرکت مربوطه می باشد .

در خصوص دستگاه هوای فشرده که هیچ ارتباطی با سیستم اکسیژن ساز و درجه خلوص آن نداشته و صرفاً جهت دستگاه های ونتیلاتور استفاده می شود به اطلاع می رساند ، این دستگاه در سال ۱۴۰۱ خریداری و در ابتدای سال ۱۴۰۲ نصب و راه اندازی گردیده است .

مجموعه دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد نیز در حال کار می باشند و اکسیژن با خلوص بالای ۹۰ درصد ( معمولاً ۹۵ ) که مورد تأیید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اعتباربخشی های بیمارستانی می باشد به کلیه بخشها جهت استفاده بیماران منتقل می کنند .

خاطر نشان می شود آقای دکتر صدرمنش در اسفندماه سال ۱۴۰۰ به سمت مدیر درمان استان منصوب شده و قاعدتاً وعده ای نیز بابت افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان در دهه فجر سال ۹۳ نداده اند !!! اما با پیگیری های مداوم ایشان این درمانگاه که مراحل احداث آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد .

شایان ذکر است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند : نویسندگان ، شاعران ، دانشمندان ، روحانیون و همه افراد تأثیرگذار ، امیدآفرینی کنند و شاخص‌ها و نشانه‌های امید و پیشرفت در جامعه را سرِ دست بگیرند . انتظار می رود پیش از نشر اخبار دریافتی از غیر ، صحت و سقم موارد را از روابط عمومی این مدیریت دریافت نموده تا ضمن نشر اخبار صحیح ، شائبه ای نیز جهت مخاطبین و بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی صورت نگیرد .

با تشکر ـ روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی

قابل توجه مخاطبان پارتیان امروز، انتشار جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی  استان مورد تایید پایگاه خبری تحلیلی پارتیان امروز نبوده و تایید جوابیه مدیریت درمان تامین اجتماعی، بعد از بررسی های کارشناسانه و میدانی به سمع مخاطبان خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=5145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰