تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خبرنگاران، تصمیم سازان مسئولان در کشور هستند

  • کد خبر : 4702
  • 17 مرداد 1402 - 11:09
خبرنگاران، تصمیم سازان مسئولان در کشور هستند
پارتیان امروز - به گزارش پارتیان امروز ، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد :خبرنگاران و رسانه ها، تصمیم سازان مسئولان در کشور هستند.

به گزارش پارتیان امروز ، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ۱۷ مرداد ماه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: درست است که خبرنگاران، تصمیم گیر نیستند اما به دلیل رسالت و ویژگی هایی که دارند، تصمیم‌سازان جامعه و مسئولان به حساب می آیند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید چند ویژگی عمده از جمله امانت داری در خبر و استقلال در بیان خبر را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به روایت واقعه عاشورا در کربلا اشاره و تاکید کرد: در کربلا ۲ گروه وجود داشتند که یکی برای دفاع از امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین شهید شدند و گروهی دیگر نیز به روایت این واقعه پرداختند.

وی گفت: اهل بیت پس از اسارت در کربلا به روایتگری پرداختند و در مدینه و شام خطبه خواندند و روایت اول را انجام دادند و اینگونه شد که روایت کربلا به درستی انجام شد.

حجت‌الاسلام نوری اظهار کرد: روایتگری، موضوع اصلی پس از واقعه کربلا بود و این نشان از اهمیت کار فعالان حوزه رسانه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست، شهید صارمی را نمادی از روایت جبهه حق علیه باطل دانست.

صادقی رسالت خبرنگاران را رسالت زینبی دانست و افزود: خبرنگاران به تبعیت از حضرت زینب (س)، روایتگران تمام حوزه ها و خدمات نظام هستند.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون در جنگ ترکیبی سخت و دشوار قرار داریم، به نقش مهم رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه های معاند از راه دور به تخریب نظام مقدس جمهوری پرداخته و به دنبال ایجاد اغتشاش و ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه هستند.

وی رسانه های استان را از نظر کیفی جزو کم شمارترین رسانه های کشور دانست ولی از نظر سلامت رسانه های استان را  از بسیاری از رسانه های کشور بهتر عنوان نمود .  و بیان کرد: نیاز است مدیران گوش شنوایی برای مشکلات جامعه و همچنین رسانه ها داشته باشند تا به سمت توسعه بیشتر حرکت کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰