تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
رئیس هیات شطرنج خراسان شمالی:

خراسان شمالی میزبان پنجمین دوره از مسابقات کشوری شطرنج

  • کد خبر : 1593
  • 18 اردیبهشت 1401 - 19:53
خراسان شمالی میزبان پنجمین دوره از مسابقات کشوری شطرنج
پارتیان امروز- نقی هجرتی گفت: این دوره از مسابقات تحت نظارت فدراسیون شطرنج ایران و با ثبت صفر تا 100 مسابقات در نرم افزار مربوطه که در کل دنیا برای همه قابل مشاهده است  در نیمه دوم تیر ماه سال جاری  به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار خواهد شد.

به گزارش پارتیان امروز  رئیس هیات شطرنج خراسان شمالی در گفتگو با پایگاه خبری پارتیان امروز از برگزاری پنجمین دوره از مسابقات کشوری شطرنج موسوم به جام اترک خراسان خبر داد.

نقی هجرتی گفت: این دوره از مسابقات تحت نظارت فدراسیون شطرنج ایران و با ثبت صفر تا ۱۰۰ مسابقات در نرم افزار مربوطه که در کل دنیا برای همه قابل مشاهده است  در نیمه دوم تیر ماه سال جاری  به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار خواهد شد.

وی افزایش درجه بین المللی بازیکنان استان، توسعه و همگانی نمودن این ورزش و معرفی استعدادهای استان به ورزشکاران سایر استان ها را از جمله مزایای این دوره از مسابقات برای ورزشکاران استان دانست.

هجرتی داوری این دوره از مسابقات را توسط داوران خراسان شمالی اعلام و اظهار داشت: این دوره از مسابقات توسط داوران بومی استان خراسان شمالی داوری خواهد شد.

وی با توجه به شیوع ویروس کرونا بیان داشت: این هیات در زمان شیوع ویروس کرونا مسابقات را تعطیل ننموده و  با نظارت فدراسیون شطرنج کشور در هر ماه یک مسابقه استاندارد  را با رعایت تمامی موارد بهداشتی در استان  برگزار نموده است.

گفتنی است قهرمان دانش جویان بانوان ایران خانم سیده ملیحه احمدی و قهرمان دانشجویان دانشگاههای فرهنگی استان امیر ایزی در ورزش شطرنج از استان خراسان شمالی می باشند.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰