تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7

در آستانه ماه مبارک رمضان؛ چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی آغاز به کار می کند

  • کد خبر : 6908
  • 21 اسفند 1402 - 17:15
در آستانه ماه مبارک رمضان؛ چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی آغاز به کار می کند
چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی فردا شب و در آستانه ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد آغاز به کار می کند.

به گزارش پارتیان امروز، رضا رضایی، دبیر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم استان در گفتگو با ستاد خبری گفت: این نمایشگاه در آستانه ماه مبارک رمضان، امشب ۲۱ اسفند  با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ناشران و فعالان قرآنی در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد فعالیت خود را آغاز می کند و تا بیست و هفتم ماه جاری برای علاقه مندان دایر است.

وی افزود: این دوره از نمایشگاه با ۳۲ غرفه در قالب محصولات مکتوب، فرهنگی و البسه محلی برای علاقه مندان دایر می شود و علاوه بر بهره گیری از ظرفیت ۱۷ ناشر و کتابفروش استانی، هفت ناشر غیربومی و مطرح نیز در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

رضایی برپایی کرسی های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای طرح ملی مستورا، اجرای قصه های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی را از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: ارائه طرح های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سئوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه های هنری و غرفه ویژه کودک و نوجوان از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده در نمایشگاه است.

رضایی تخفیف ۴۰ درصدی محصولات فرهنگی شامل فروش کتب و ادعیه را از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده در این دوره از نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از امشب در مصلی امام خمینی (ره)  بجنورد در قالب ۳۲ غرفه فعالیت  خود را در دو نوبت صبح (۹ تا ۱۳) و بعدازظهر (۱۹ تا ۲۳)  آغاز می کند و تا بیست و هفتم ماه جاری برای علاقه مندان دایر است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=6908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰