تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
در جلسه کارگروه اجرایی مناطق مرزی:

دستور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بر توجه ویژه در حوزه های آموزشی،تربیتی ورزشی و تجهیزاتی در مناطق مرزی

  • کد خبر : 3449
  • 26 بهمن 1401 - 15:22
دستور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بر توجه ویژه در حوزه های آموزشی،تربیتی ورزشی و تجهیزاتی در مناطق مرزی
پارتیان امروز- اکبری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه کارگروه مناطق مرزی ضمن تقدیر از حضور پر شکوه مردم استان خصوصا جامعه فرهنگیان و دانش آموزان، حضور پر شکوه مردم استان را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست.

به گزارش پارتیان امروز ؛ اکبری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه کارگروه مناطق مرزی ضمن تقدیر از حضور پر شکوه مردم استان خصوصا جامعه فرهنگیان و دانش آموزان، حضور پر شکوه مردم استان را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست.

ابوالقاسم اکبری با اشاره به فصل هشتم سند تحول بنیادین و کمک تمام دستگاه ها، در این فصل اظهار داشت: کمک دستگاه ها به نظام تعلیم و تربیت یک خواسته عادی نبوده و یک دستورالعمل و راهبرد است که مقام معظم رهبری هم به این امر تاکید داشته، و کمک دستگاه ها، کمک به آموزش و پرورش نیست بلکه کمک به نظام تعلیم و تربیت و مهارت سازی نسل آینده کشور است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین بیان داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی درسال ۹۰ ابلاغ شده بود ولی دولت قبل توجه ای به این سند نکرده و به سوی سند ۲۰۲۰ رفته بودند ولی دکترین حرکتی ما باعنایات و تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمایشات مقام عالی وزارت سند تحول بنیادین است و با هیچ کسی هم در این زمینه تعارف نداریم.

وی با اشاره به اینکه هیچ نشانه ای از اجرای سند ۲۰۲۰ در استان وجود ندارد و تمام همکاران آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین حرکت کرده اند افزود:اگر روزنه ای از سند ۲۰۲۰ مشاهده کنیم قاطعا برخورد خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به مرزها که فرموده اند :به سمت مرزها حرکت کنید قبل از اینکه مرزها به سوی شما بیایند، توجه به مناطق مرزی را یک اولویت دانست و اظهار داشت همه موظفیم در چهارچوب گفتمان مقام معظم رهبری و دستورالعمل ها پیش رویم.

وی از مدیران خواست تا با عنایت به سند تحول بنیادین و عدالت تربیتی توجه ویژه ای را در حوزه های فرهنگی،آموزشی تربیتی ،ورزشی و تجهیزاتی به مناطق مرزی داشته باشند.

اکبری از هزینه نمودن ۳۰ درصد اعتبارات ورزشی استان در مناطق مرزی استان خبر و افزود:۳۰ درصد اعتبارات خرید تجهیزات ورزشی استان به خرید لوازم و تجهیزات ورزشی برای مدارس مناطق مرزی استان اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰