تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

دستگاه های دولتی نسبت به یاری رساندن به نیازمندان تلاش بیشتری داشته باشند

  • کد خبر : 3354
  • 20 بهمن 1401 - 9:18
دستگاه های دولتی نسبت به یاری رساندن به نیازمندان تلاش بیشتری داشته باشند
پارتیان امروز- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: همه دستگاه های دولتی باید نسبت به یاری رساندن به نیازمندان خود را مکلف دانسته و حمایت های قضایی و حقوقی از ایتام تحت پوشش بیشتر شود.

به گزارش پارتیان امروز؛  حجه الاسلام براتی زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در همایش “حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان” که ظهر دیروز با حضور مسئولین استانی در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی برگزار شد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز قدرتمند تر از هر زمان دیگری است و بعد از ۴۴ سال اکنون درخت انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم گفت: وضعیت رفاه و ارتقا سطح زندگی مردم در جمهوری اسلامی بعد از انقلاب پیشرفت های زیادی داشته است و اصلا قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

براتی زاده سرکشی مستمر از خانوادهای مستمند و نیازمند را راهکاری در جهت شناسایی این خانواده ها مطرح کرد و گفت: همه مسئولین و دستگاه ها باید در حوزه ارائه خدمات به نیازمندان تلاش خود را بیشتر کنند تا فشار اقتصادی که بر روی دوش این خانواده ها وجود دارد کمتر شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن تقدیر از اقدامات کمیته امداد در حمایت از نیازمندان، اظهار داشت: حمایت های قضایی و حقوقی از ایتام تحت پوشش باید بیشتر شود.

 وی در پایان خواستار همکاری دستگاه های دولتی با کمیته امداد استان برای کمک به نیازمندان شد و گفت: دستگاه های دولتی نیز نسبت به یاری رساندن به نیازمندان خود را مکلف دانسته و در جهت افزایش کیفیت خدمات به نیازمندان تلاش بیشتری داشته باشند.

گفتنی است؛ تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد و قوه قضاییه با هدف رفع چالش‌های حقوقی و توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های نیازمند منعقد شد .

در حاشیه این مراسم از ۱۳ نخبه فرهنگی-آموزشی-ورزشی و قرآنی تحت پوشش امداد، ۲۹ وکیل برگزیده و خیر استانی و ۱۱ مددکار نمونه تجلیل شد . 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰