تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6
خطیب جمعه درق

دولت انقلابی سیزدهم در مقابل خیمه شب بازی دشمنان کوتاه نمی آید.

  • کد خبر : 822
  • 05 آذر 1400 - 15:13
دولت انقلابی سیزدهم در مقابل خیمه شب بازی دشمنان کوتاه نمی آید.
حجت الاسلام حسام امام جمعه درق در خطبه های امروز خود گفت: دولت انقلابی سیزدهم در مقابل خیمه شب بازی دشمنان کوتاه نمی آید.

به گزارش پارتیان امروز حجت الاسلام حسام امروز (جمعه) در نماز جمعه درق خطاب به دشمنان انقلاب گفت: دولت انقلابی سیزدهم در مقابل خیمه شب بازی دشمنان کوتاه نمی آید و دشمنان بدانند این مردم برای نظام اسلامی و مهدوی خون داده و بازهم با اهدای خون خود نظام و انقلاب و ولایت را حمایت خواهند کرد.

امام جمعه درق با اشاره تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمت‌الله در ۵آذر ۱۳۵۸ افزود: بسیج مختص به فرد و گروهی خاص نیست، بسیج متعلق به همه آحاد مردم است و همه ملت ایران بسیجی هستند.

وی در بخشی از خطبه های خود با اشاره به سالروز شهادت دکتر فخری زاده در ۷ آذر به دست ایادی و دشمنان کوردل بیان داشت: دشمنان بدانند با ریختن خون شهیدان دانشمند ایران نه تنها راه علم پایان نمی پذیرد بلکه از قطره قطره خون این شهیدان علما و دانشمندان بسیاری رویش خواهند کرد.

خطیب جمعه درق ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری سی و سومین یادواره شهدای درق اظهار داشت: سی و سومین یادواره شهدای این شهر پس از ۲ سال مجددا با حضور پرشور و شعور  وشکوه مردم این شهر برگزار شد و حضور در این مراسم معنوی را حضور بر سفره معنوی شهدا دانست.

حجت الاسلام حسام با توجه به سخن شهید مدرس که ما ولی مردم نیستیم و وکیل مردم هستیم از نمایندگان مجلس خواست تا در تصویب قوانین در مجلس حقوق مردم را در نظر بگیرند.

 

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰