تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
معاون امور تعاونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دولت مصمم به توسعه تعاونی ها است

  • کد خبر : 3314
  • 17 بهمن 1401 - 12:49
دولت مصمم به توسعه تعاونی ها است
پارتیان امروز - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: دولت توجه ویژه به تعاونی و توسعه فعالیت تعاون گران دارد.
به گزارش پارتیان امروز ؛ یه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: دولت توجه ویژه به تعاونی و توسعه فعالیت تعاون گران دارد.

مهدی اسلام خواه در نشست با بانک توسعه تعاون، اتاق تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون گفت: یکی از رویکردهای دولت تعیین تکلیف و برچیدن تعاونی های غیرفعال و توسعه فعالیت و رونق کار تعاونی های فعال است.

وی با اشاره به اینکه تعاونی های استان ۷۵۰ هزار نفر عضو دارند و با تاکید بر نقش تعاونی ها در رونق اقتصاد گفت: امید است با عزم راسخ در مسوولان و براساس  آرمان انقلاب،  شاهد رونق تعاونی  برای توسعه کشور باشیم.

وی افزود: اقدامات مختلف در زمینه توسعه فعالیت تعاونی ها در استان انجام شده است و تاکید وزارت خانه هم  افزایش نقش آفرینی مردم و مشارکت مالی مردم در رونق اقتصادی است، در این باره باید از تمام ظرفیت دستگاه های زیرمجموعه شورای هماهنگی استفاده شود.

اسلام خواه با اشاره به سفر دولت به استان خاطر نشان کرد: در سفر رییس جمهور به استان برای حمایت مالی از تعاونی های استان  ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که امید می رود گامی موثر برای توسعه تعاونی ها برداشته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در تلاش هستیم تا مشکلات تعاونی ها شناسایی و بررسی شود دراین باره معاونت اقتصادی استاندار هم  به شناسایی و حل چالش و مشکلات ورود پیدا کرده است.

اسلام خواه با تاکید بر اینکه تعاون گران نیازمند تسهیلات ارزان قیمت هستند گقت: درخواست ما این است که  تسهیلات ارزان قیمت در اختیار این فعالان اقتصادی قرار گیرد تا فعالیت آنان رونق گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در این باره ضمانت اجرایی برای دستگاه های دخیل در اجرای سند توسعه تعاونی ها هم باید وجود داشته باشد تا حمایت از تعاونی ها محقق شود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰