تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

رتبه ممتاز خراسان شمالی در صحت سنجی اشتغال های ایجاد شده در سطح کشور

  • کد خبر : 3143
  • 19 دی 1401 - 7:41
رتبه ممتاز خراسان شمالی در صحت سنجی اشتغال های ایجاد شده در سطح کشور
پارتیان امروز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با توجه به اهمیت فعالیت حوزه‌های ستادی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در رضایتمندی جامعه با حضور در محل این اداره کل عملکرد آن را موردبررسی قرارداد.

به گزارش پارتیان امروز ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی در این خصوص گفت: توقع مردم جامعه از وزارت مردم به‌گونه‌ای است که باید تلاش مستمر و لحظه‌ای در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکلات پیش روی آنها انجام گیرد که هیچ گونه چالشی قابل رویت نباشد.

ناصر فخر موحدی تصریح کرد: ارزیابی شاخص در موضوع  استان در راستای جلوگیری از ضعف زیرساخت ها و ارتقاء شاخص های عملکردی موضوع مهمی است که کنش های جمعی مدیران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: راهبرد های مثبت و ایجاد فضای مطلوب رضایت‌بخشی با انجام مطلوب و کارشناسی فعالیت ها امری است که باید کارکنان این اداره کل به آن جامه عمل پوشانند.

فخر موحدی تحقق ۸۰ درصدی ایجاد اشتغال در استان و رتبه ممتاز در صحت سنجی آن در سطح کشور را کاری ارزشمند دانست و گفت: باید کوشید در زمان باقی‌مانده تا پایان سال از تمامی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزا استفاده کرد و نسبت به عملیاتی نمودن آن اهتمام ویژه به کار برد.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰