تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
5

رشد چشمگیر سهم خراسان شمالی از استخدام نیروهای جدید/ امسال ۶۳۹ معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون استخدامی جذب میشوند

  • کد خبر : 3785
  • 22 فروردین 1402 - 22:24
رشد چشمگیر سهم خراسان شمالی از استخدام نیروهای جدید/ امسال ۶۳۹ معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری از طریق آزمون استخدامی جذب میشوند
پارتیان امروز - گردهمایی مدیران مدارس شبانه روزی خراسان شمالی، دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه در تالار اجتماعات کانون ریحانه بجنورد برگزار شد.

به گزارش  پارتیان امروز ، گردهمایی مدیران مدارس شبانه روزی خراسان شمالی، دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه در تالار اجتماعات کانون ریحانه بجنورد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم، با اشاره به سهمیه ۳۲۶ نفری استان از آزمونهای استخدامی پارسال گفت: با پیگیریهای مستمر و رایزنیهای انجام شده، در سال ۱۴۰۲ سهم خراسان شمالی برای جذب معلم ابتدایی، استثنایی و عشایری به ۶۳۹ نفر رسید.

ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه در آموزش و پرورش، با انباشت کمبود نیرو از سالهای گذشته مواجه هستیم، افزود: پذیرش از طریق آزمونهای استخدامی، نیروهای خرید خدمات و دانشگاه فرهنگیان مهمترین راهکارها برای تامین کسری نیرو در استان است.

وی در ادامه اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آموزش و پرورش را از مهمترین مصوبات سفر رییس‌جمهور عنوان کرد و گفت: احداث ۸ هنرستان جوار صنایع با مشارکت واحدهای صنعتی بزرگ و حذف مدارس کانکسی در بازه زمانی سه ساله، مصوبات دیگر این سفر در حوزه تعلیم و تربیت استان است.

سید خلیل احمدی موسوی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم با اشاره به تاثیر قطعی ۴۰ درصدی معدل پایه دوازدهم در کنکور ۱۴۰۲، گفت: در کنکور سال ۱۴۰۳، معدل پایه های یازدهم و دوازدهم به میزان ۵۰ درصد و در آزمون سراسری سال ۱۴۰۴، معدل پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به میزان ۶۰ درصد اثرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰