تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
11

شب شعر آیینی «آیات عدالت» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 1448
  • 30 فروردین 1401 - 22:50
شب شعر آیینی «آیات عدالت» در خراسان شمالی برگزار می‌شود
پاتیان امروز- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری شب شعر آئینی «آیات عدالت» در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبرداد.

به گزارش پارتیان امروز ؛«رضا رضایی» با اعلام این خبر افزود: شب شعر آئینی «آیات عدالت» با حضور ۱۵ تن از شاعران استان و ۳ تن ازشاعران کشوری یکم اردیبهشت ماه در  تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شب شعر به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و شب های لیالی قدر برگزار می شود، اظهار کرد: شاعران در وصف مولای متقیان امام علی  (ع) و ماه مبارک رمضان به قرائت اشعار خود می پردازند.

«رضایی» بیان کرد: شعر آیینی از دیر باز برای زنده نگه داشتن شعائر دینی و مدح و ستایش ائمه اطهارعلیه السلام رواج داشته است و شاعران در این زمینه با اشعار تأثیرگذار خود نقش مهمی در معرفی آن داشته اند.آیات

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه شب شعر ها در مناسبت های مختلف راهکار خوبی برای ایجاد ارتباط و آشنایی دوسویه شاعران و تبلور اندیشه های هنری آنان است.

گفتنی است؛ شب شعر آئینی «آیات عدالت» پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و با همکاری شورای شعر استان و موسسه فرهنگی و هنری امتداد فرهنگ اردیبهشت بجنورد در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد با حضور شاعران و علاقمندان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=1448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰