تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
8
امام جمعه بجنورد در آئین اختتام رویداد فرهنگی گوهر نفیس

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات فعال شوند

  • کد خبر : 4532
  • 28 تیر 1402 - 11:02
شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات فعال شوند
پارتیان امروز- حجت الاسلام نوری امام جمعه بجنورد در آین اختتامیه رویداد فرهنگی گوهر نفیس بر فعال شدن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تاکید نمود

به گزارش پارتیان امروز،حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در آیین اختتامیه رویداد فرهنگی گوهر نفیس یکی از دغدغه های امروز جامعه را عفاف و حجاب دانست وگفت:در برخی از قسمت ها کمبود قانون نداریم و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز وظایفی را که برای دستگاههای اجرایی و اداری مشخص کرده است که باید از سوی دستگاههای اداری پیگیری شود.

رضا نوری عمل نمودن به وظایفی را که شورای عالی انقلاب فرهنگی برای دستگاههای اجرایی و اداری مشخص کرده است از سوی ادارات و دستگاههای اجرایی خواستار شد و افزود: اگر به این وظایف توسط دستگاههای اداری و اجرایی عمل شود بخشی از مشکلات در جامعه حل می شود.

وی بر فعال شدن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تاکید نمود و بیان داشت: اگر این شوراها در ادارات فعال شوند تا حدود زیادی مشکلات در حوزه عفاف و حجاب مرتفع می گردد.

امام جمعه بجنورد با مهم شمردن عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب مهم است و اگر محقق نشود آسیب های بسیاری هم برای شخص و هم برای خانواده به دنبال دارد.

وی دلایل عدم رعایت حجاب و عفاف از سوی برخی از جوانان را جهل ، حس خودنمایی و عدم نارضایتی از جامعه بیان داشت وبر برخورد مناسب توسط دستگاههای اداری با مردم تاکید نمود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰