تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

شورای اطلاع رسانی تخصصی ترین شورا در حوزه مبارزه با تولید محتوای دشمنان است

  • کد خبر : 3244
  • 04 بهمن 1401 - 23:08
شورای اطلاع رسانی تخصصی ترین شورا در حوزه مبارزه با تولید محتوای دشمنان است
پارتیان امروز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در بیست و سومین شورای اطلاع رسانی استان گفت : شورای اطلاع رسانی حرفه ای ترین و تخصصی ترین شورا در حوزه مبارزه با تولید محتوای دشمنان است تا با آسیب شناسی موضوعات مختلف بتواند ذهن مردم را آگاه تر کند.

به گزارش پارتیان امروز ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در بیست و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی با بیان اینکه دشمنان تمام ظرفیت خود را در حوزه تولید محتوا به کار گرفته اند ، افزود: در گذشته دشمنان از طریق نفوذ و تغییر گفتمان و در حال حاضر درصدد تغییر فهم جامعه هستند تا به نوعی بر پیکره جامعه ضربه وارد کنند که شورای اطلاع رسانی می تواند با پدیده های فوق مبارزه کند .
حسن ناهیدی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با آغاز پروژه ایران هراسی و با استفاده از فضای مجازی ،درگیری های خیابانی و جنگ اقتصادی و سایر ابزارها می خواهند آسیب وارد کنند و این درحالیست که انسجام هدفمند و هم افزا می تواند موجب شکست دشمن شود .
وی دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازخوانی اهداف انقلاب عنوان کرد .
ناهیدی در پایان با تقدیر از همراهی مردم و صاحبان صنایع در صرفه جویی حامل های انرژی گفت : خوشبختانه در حال گذر از بحران هستیم.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=3244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰