تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
7

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای اصناف در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)

  • کد خبر : 4315
  • 21 خرداد 1402 - 9:05
طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای اصناف در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)
پارتیان امروز- شهروندان متقاضی دریافت گاز مایع از سامانه سدف اقدام کنند

به گزارش پارتیان امروز ، حامد سلطانی معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی خراسان شمالی به پارتیان امروز گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی طبق بند ب تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲  موظف شده است، نفت سفید و گاز مایع را بر اساس زیرساختهای الکترونیکی و از طریق ثبت نام در سامانه سدف در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان قرار دهد.

حامد سلطانی افزود:گاز مایع به نرخ دولتی در اختیار ثبت نام کنندگان در سامانه “سدف” ( سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ) قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: شهروندان برای نام‌نویسی گاز مایع با همراه داشتن کدملی، شماره تلفن، شماره کارت بانکی و کدپستی، به درگاه سدف مراجعه کرده و گاز مایع مورد نیاز خود را به نرخ دولتی تهیه کنند.

سلطانی افزود: بر این اساس فراخوان عمومی و اطلاع رسانی در این خصوص انجام و از مصرف کنندگان گاز مایع درخواست شده است در سامانه سدف ثبت نام کنند تا از طریق این زیرساخت فراورده نفتی گاز مایع به آنها ارایه شود.

وی با اشاره به مزایای اعمال این روش توزیع گاز مایع و نفت سفید، تصریح کرد: در این روش فروشندگان گاز مایع نمی توانند گاز را گرانتر از قیمت مصوب دولتی بفروشند، از انحراف خارج از شبکه جلوگیری و مدیریت مصرف انجام می شود.

لینک کوتاه : https://partianemrooz.ir/?p=4315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰